پرسپولیس نیوز: قرعه‌کشی مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه شب برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس در صورت صعود از مرحله یک شانزدهم پایانی که برابر نفت تهران انجام خواهد شد، برابر تیم بادران تهران قرار می‌گیرد.

 قرعه کشی مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی کشور شب گذشته در تهران با حضور تعدادی از نمایندگان تیم‌های حاضر در این مرحله از رقابت‌ها برگزار شد.

بر اساس این قرعه کشی تیم فوتبال پرسپولیس که باید دیدار عقب افتاده خود از مرحله یک شانزدهم برابر نفت تهران را انجام بدهد با راهیابی به مرحله بعد برابر تیم بادران تهران قرار می‌گیرد و در این حالت برای تعیین میزبان، قرعه کشی انجام می‌شود.

این مرحله قرار است روزهای سوم و چهارم آبان برگزار شود. البته دیدار نساجی و استقلال برای اینکه استقلال بتواند در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی باشد، روز ۲۸ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و فردای این روز پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت می‌رود. این تداخل باعث شد تا داربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به احتمال زیاد چهارم آبان برگزار شود.

پس از مشخص شدن دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، یک قرعه‌کشی هم برای مشخص‌شدن میزبان و مهمان بازی‌ها برگزار شد.

پس از برگزاری قرعه‌کشی دوم، تراکتورسازی میزبان فجر سپاسی، ایرانجوان بوشهر میزبان گل ابریشم تهران، صنعت نفت آبادان میزبان داماش گیلانیان، ملوان بندر انزلی میزبان استقلال خوزستان، استقلال تهران میزبان نساجی و خونه به خونه بابل میزبان سیاه‌جامگان شدند.

همچنین میزبان دیدار بادران تهران مقابل برنده دیدار پرسپولیس و نفت، در صورت پیروزی پرسپولیس با قرعه‌کشی مشخص می‌شود اما در صورت پیروزی نفت در این دیدار، نفت طلاییه میزبان بادران تهران خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)