خبرگزاری پرسپولیس :  برنامه ی نود دوشنبه شب در حالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که همراه با حواشی جالبی بود.

کی روش: شبیه علی دایی شدم !

در ابتدای برنامه ارتباط زنده ای با هتل محل اقامت تیم ملی برقرار شد تا مزدک میرزایی با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران گفتگویی را شب قبل از بازی انجام دهد .

در آیتمی از این قسمت برنامه، برنامه نود فیلمی از رقابت‌های جام جهانی ۱۹۹۱ جوانان جهان پخش کرد. در آن سال تیم ملی پرتغال با هدایت کارلوس کی‌روش به مقام قهرمانی رسید بعد از پخش این تصاویر کی‌روش گفت در این تصاویر شبیه جوانی‌های دایی هستم. این تصاویر مربوط به جام جهانی ۹۱ در لیسبون است که لحظاتی بعد از آن توانستیم با ضربات پنالتی برزیل را ببریم و به قهرمانی برسیم. آن زمان تیم ما سرشار از اعتماد بود بازیکنانی مثل فیگو و کاستا در تیم ما حضور داشتند که به مراتب بالای فوتبال دست یافتند نسل مستعد و طلایی فوتبال پرتغال در این تیم شکل گرفت عده زیاید از این بازیکنان از ۱۳ سالگی با من حضور داشتند تا اینکه در سن ۲۰سالگی توانستیم جام جهانی را بدست بیاوریم. تنها فرمول موفقیت در فوتبال داشتن برنامه بلند مدت است.

راز مسمویت آب ها توسط یک بیننده کشف شد!

در بخش دوربین نود یکی از بینندگان برنامه در پیامی گفته بود که من دوسال پیش رفتم مغازه آب معدنی خوردم و مانند بچه های پرسپولیس حالم بد شد و تمام علائم آنها رو هم داشتم تو اینترنت سرچ کردم دیدم آب معدنی چون نیترات دارد وقتی زیاد در آفتاب بماند تبدیل به این چنین مسموم کننده ای می شود که پس از خواندن این پیام فردوسی پور گفت : هیچ کس نفهمید چی شد هیچ کس هم نمی خواد بفهمه انگار… به قول مهدی مهدوی کیا هرجای دیگه که بود مسئولان امنیتی و پلیس ویژه می آمد تا ببیند چه شد اما این جا هیچی ..

 در ادامه برنامه موضوع مورد بررسی اعزام تیم های دانشجویی به مسابقه های دانشجویان جهان بود که میهمان تلفنی بهرام قدیمی رئیس فدراسیون مسابقات بین دانشگاهی بود و فردوسی پور از ارسال بازیکنان ملی پوش به این مسابقات دانشگاهی و گلباران سایر تیم های آماتور انتقاد داشت اما قدیمی خیلی خودجوش به جای پاسخ به سوالات فردوسی پور به تبلیغ دستاوردهای تربیت بدنی دانشگاه آزاد می پرداخت!

ادامه برنامه نیز به حواشی انتخابات هیئت فوتبال فارس و اختلافات اهالی فوتسال با رئیس کمیته و سرمربی تیم ملی فوتسال اختصاص یافت که وحید شمسایی ، رضا ناصری و خوراکچی انتقادات تندی را نسبت به ترابیان رئیس کمیته فوتسال مهمان برنامه مطرح کردند و ترابیان نیز اکثر موارد مطرح شده از سوی این افراد که شکل افشاگری داشت را پذیرفت و در پاسخ توجیه های مختلف به کار برد.

* در آیتمی از برنامه نود تصاویری از انجام دیداری در شهر شیراز پخش شد این تصاویر نشان می‌داد با خبرنگار شیرازی که چندی پیش رخ دادن برخی از اتفاقات در انتخابات رئیس هیئت فوتبال شیراز به تصویر کشیده بود صورت گرفت. مسئولان ورزشگاه اجازه تهیه خبر از جایگاه خبرنگاران را به این فرد ندادند و با او رفتار نامناسبی را انجام دادند.

* مسابقه پیامک برنامه نود به دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی اختصاص داشت. مردم ایران از بین ۳ گزینه برد، باخت و تساوی ایران در این مسابقه با اکثریت آراء که چیزی حدود ۶۲ درصد بود رای به پیروزی تیم ملی در این مسابقه دادند. ۲۰ درصد مساوی و ۱۸ درصد نیز به باخت برابر کره جنوبی رای دادند.

برنامه بعدی نود دوشنبه پس از برگزاری مسابقات تیم ملی و لیگ برتر پخش خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)