مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه مس كرمان گفت: در صورت شكايت پرسپوليس ما هم شكايت خواهيم كرد كه اين امر به عليرضا محمد ضربه مي‌زند.

عبدالرضا برهاني نژاد در مورد قرارداد داخلي با عليرضا محمد و شكايت باشگاه پرسپوليس از مس كرمان اظهار داشت: محمد بازيكن خوبي است و من نمي‌خواهم هيچ بازيكني را به زور به مس نگه دارم زيرا بازيكن بايد با فراغ بال و آسودگي خاطر در يك تيم حضور داشته باشد. براي او در هر باشگاهي كه مي‌خواهد باشد آرزوي موفقيت مي‌كنم.
وي ادامه داد: من روابط عمومي باشگاه پرسپوليس را نمي‌شناسم و فقط با عباس انصاري فرد و اعضاي هيات مديره باشگاه ارتباط دارم. اما اگر قرار بر اين باشد كه پرسپوليس از باشگاه مس شكايت كند در آن صورت ما هم مدارك خود را ارائه مي‌كنيم و از پرسپوليس شكايت خواهيم كرد. با اين روش فقط عليرضا محمد محروم مي‌شود و 3 تا 6 ماه از ميادين فوتبال دور خواهد بود. ما با اجبار با اين بازيكن قرار داد داخلي نبستيم.
مديرعامل مس تاكيد كرد: با اين تصور كه قرارداد عليرضا محمد با پرسپوليس به اتمام رسيده و سال دوم اين قرارداد بايد با توافق طرفين باشد با اين بازيكن قرار داد بستيم. او به ما گفت؛ اجازه دهيد تسويه حسابم را از پرسپوليس بگيرم تا قرارداد رسمي را با مس كرمان ثبت كنم. البته ما بدون تسويه هم مي‌توانستيم اين قرار داد را ثبت كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)