آرش برهانی مهاجم استقلال در بازی با صبای قم یک گل با ارزش را به ثمر رساند تا آبی‌پوشان موفق به شکست حریف خود شوند.

برهانی بعد از پایان مسابقه در مورد مشکلات مالی استقلال حرف زد و گفت بهتر است طلبکارهای او صبر کنند تا پولش را از استقلال بگیرد. برهانی در این خصوص می‌گوید: «هر بازیکنی شرایط خاص خودش را دارد و آدم‌ها براساس درآمدی که دارند روی زندگی خود برنامه‌ریزی می‌کنند. دلیلی وجود ندارد که من بخواهم دروغ بگویم و مسائل مالی زندگی‌ام را به رسانه‌ها بکشم. اگر مشکل مالی نداشتم هیچ وقت حرف نمی‌زدم ولی باور کنید که تحمل این شرایط اصلا آسان نیست. همه می‌دانند که هیچ کدام از ما پول نگرفتیم و خیلی کم پیش می‌آید که یک تیم با این شرایط سر پا بماند.»

برهانی در پاسخ به این سوال که بالاخره مشکلات مالی چه زمانی حل خواهد شد خاطرنشان می‌کند:« مسوولان باشگاه قول داده‌اند که حل شود و من در این خصوص با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. واقعا اگر تا چند روز دیگر مشکل مالی من حل نشود تصمیمی می‌گیرم که باب میلم نباشد. واقعا من و دیگر بازیکنان بیش از حد تحمل کرده‌ایم و امیدوارم اگر تصمیم دیگری گرفتم دیگران به من حق بدهند.»

برهانی با گلزنی مقابل صبا حالا انگیزه زیادی دارد که به تیم ملی دعوت شود. او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی دعوت شوی می‌گوید: «آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی کشورش دعوت شود. من امیدوارم کادر فنی تیم ملی نگاه منصفانه‌ای به لیگ برتر داشته باشد و آنها شرایط را طوری فراهم کنند که همه بازیکنان انگیزه و روحیه لازم را برای رسیدن به تیم ملی داشته باشند. من نهایت تلاشم را می‌کنم تا دوباره به تیم ملی برسم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)