مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه فرهنگي و ورزشي البرز گفت: ديداري‌هاي استقلال و پرسپوليس در فصل آينده در شهرستان كرج برگزاري مي‌شود و اين امر قطعي شده است.

 

آرش كوشا امروزاظهار داشت: از زمان انتقال سايپا به شهرستان كرج اين خواسته كه ديدارهاي فوتبال اين باشگاه با دو تيم مطرح استقلال و پرسپوليس به ميزباني سايپا در كرج برگزار شود، پيگيري شد.

وي تصريح كرد: اين خواسته به حقي بود كه باشگاه سايپا، مسئولان شهرستان و همچنين شهروندان كرجي با جديت آن را پيگيري كرده و معتقديم مردم كرج حق دارند در ورزشگاه خانگي خود شاهد ديدارهاي سايپا با استقلال و پرسپوليس باشند.‌ البته در ابتدا برخي از مشكلات مانع از تحقق اين مهم مي‌شد، از جمله آماده نبودن ورزشگاه انقلاب كرج و همچنين مسائلي مانند تأمين امنيت تيم ميهمان و مردمي كه به ورزشگاه مي‌آيند.

كوشا اضافه كرد: با تلاشي باشگاه سايپا و حمايت مسئولان اين مشكلات مرتفع شد و پس از آنكه استان البرز تأسيس شد، استاندار نيز شخصاً موضوع را پيگيري كرد.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه نتيجه پيگيري‌هاي انجام شده به كجا رسيده، گفت: بر اساس اطلاعات موجود شوراي تأمين استان البرز با برگزاري ديدارهاي استقلال و پرسپوليس به ميزباني سايپاي البرز در ورزشگاه انقلاب كرج موافقت كرده است.

مديرعامل باشگاه سايپا ادامه داد: تا اين لحظه موضوع به صورت رسمي به باشگاه اعلام نشده، اما در صورت موافقت نهايي مسئولان عالي ورزش كشور از فصل آينده سايپا ميزباني اين دو ديدار مهم را برعهده خواهد داشت.

كوشا در پايان اذعان داشت: مجموعه ورزشي سايپاي البرز تمام تلاش خود را براي انجام وظايف قانوني بكار خواهد بست و تلاش مي‌كنيم ميزبان شايسته‌اي براي دو تيم پرطرفدار كشورمان باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)