حریف اول تیم پرسپولیس در لیگ نوزدهم برای شروع مسابقات حتی پول هتل هم ندارد.

 در حالی که شروع لیگ نوزدهم با توجه به الزاماتی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به کار بردند با حرف و حدیث‌هایی روبرو بود به نظر می‌رسد هنوز شروع نشده دارای اتفاقاتی است که جای تامل  دارد. در حالی که سازمان لیگ بارها تاکید کرده که اجازه حضور تیم‌های بدهکار به لیگ را نمی‌دهد اما همواره شاهد هستیم که تیم‌ها با وجود بدهی‌های فراوان و مشکلات مالی عدیده لیگ را برگزار می‌کنند.

در همین راستا و در حالی که بازی افتتاحیه لیگ نوزدهم قرار است پنج‌شنبه هفته جاری از ساعت ۱۹:۱۰ بین تیم‌های پرسپولیس و پارس جم جنوبی برگزار شود حریف سرخ‌پوشان با مشکلات مالی زیادی روبرو است. این در شرایطی است که هنوز لیگ شروع نشده اما باشگاه پارس با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند.

فارغ از اینکه بازیکنان این تیم هنوز تا این لحظه یک ریال دریافتی جدید برای فصل پیش رو نگرفته‌اند قرارداد هیچکدام از اعضای این تیم در سازمان لیگ ثبت نشده و همچنین بدهی‌های سال گذشته بازیکنان تسویه نشده است. از سویی دیگر این باشگاه پول بازیکنان خارج از استان را نمی‌تواند تسویه کند و در کنار همه این مشکلات برای بازی پنج‌شنبه مقابل پرسپولیس پول رزرو هتل هم ندارد؛ اینطور که به نظر می‌رسد حاضر شدن شاگردان فراز کمالوند مقابل پرسپولیس در ابهام قرار دارد و اگر تا روز پنج‌شنبه مسئولان این باشگاه فکری به حال شرایط مالی نکنند از برگزاری بازی افتتاحیه خبری نیست.

سوالی که مطرح می‌شود این است که مهندس موسوی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی چطور در حالی که این باشگاه با مشکلات مالی روبرو است اقدامی برای رفع آن نکرده و یا دو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و همچنین خود باشگاه با وجود دانستن این مشکلات هیچ تلاشی برای حل آن نکرده‌اند. اگر منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی توانایی مسائل مالی این باشگاه را ندارد چرا قبل از شروع فصل تصمیم جدی مبنی بر عدم تیم‌داری نگرفته‌اند و اکنون که مسابقات در حال شروع شدن است این تیم باید با چنین معضلی روبرو شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)