پرسپولیس با گفتار درمانی به جایی نمی رسد

مرجع خبری پرسپولیس : آقای انصاریفرد که مدعی است دنبال تیم درست کردن است بفرمایند چه چیزی را در این مدت درست کرده اند و به کدام بخش باشگاه رسیدگی کرده اند تا مردم به یکی از این موارد دلخوش باشند.


جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه گذشته به مدت دوساعت و سی دقیقه در دفتر مدیرعامل باشگاه برگزار شد اما بازهم اتفاقی نیفتاد و مانند همیشه عباس انصاریفرد با کلی گویی سعی کرد مدت زمان دیگری برای خود از افکار عمومی و هیات مدیره بگیرد و این در حالی است که زمان به سرعت برای سرخپوشان در حال از دست رفتن است.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، عباس انصاریفرد در گفت و گویی با سایت گل و در پاسخ به انتقادات موجود اعلام کرده که دنبال تیم درست کردن است و نه دکور ساختن و پر واضح است که حرفهای آقای مدیر عامل بازهم کلی گویی است چرا که با واقعیات موجود همخوانی ندارد.
آقای انصاریفرد که مدعی است دنبال تیم درست کردن است بفرمایند چه چیزی را در این مدت درست کرده اند و به کدام بخش باشگاه رسیدگی کرده اند تا مردم به یکی از این موارد دلخوش باشند.
بحث حضور مربیان بزرگ در پرسپولیس که آقای انصاریفرد آن را برای ثبات مدیریت خود مطرح کرده اند یکی از آن کارهایی است که به قول ایشان برای دکور نیست اما امروز مشخص شده که همان دکور هم وجود خارجی ندارد و جالب اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا با ارتباط از طریق برخی از افرادی که عاشقانه پرسپولیس را دوست دارند و اوضاع مالی خوبی نیز دارند پول استخدام مربیان خارجی را تهیه

  کنند اما تا به امروز هیچکدام از این ارتباطات ره به جایی نبرده است.
اتفاقا گفته می شود مدیر عامل پرسپولیس با تکیه بر همین حدس و گمان ها ابتدا باب مذاکره را با مربیان بزرگ خارجی باز کردند اما وقتی جواب مثبتی از بابت جذب کمک ها نیامد بحث حضور مربیان خارجی هم عملا از سکه افتاد.
البته هستند افراد عاشق و علاقمندی که حاضرند بخش زیادی از هزینه های پرسپولیس را تقبل کنند و ما در اهمین خبرگزاری بارها از قول آنها نوشته ایم اما این سوال مطرح است که چنین افرادی بر مبنای کدام مکانیزم پول خود را به آقای انصاریفرد بدهند و به قول معروف چه حساب و کتابی در کار هست تا زیر بار چنین هزینه هایی بروند.
متاسفانه فضایی که امروز در پرسپولیس به وجود آمده یک فضای توام با شک و تردید است و از همین رو جذب کمک های مردمی به نقطه صفر رسیده در صورتی که اگر یک مکانیزم مشخص و روشنی وجود داشته باشد هستند بسیاری از افراد که حاضرند به پرسپولیس کمک کنند.

اما از طرفی این سوال مطرح است که چرا و بر چه اساسی آنها پول خود را هزینه کنند تا یک شخص ثالثی از این رهگذر استفاده ببرد و از طرف دیگر زمانیکه سازمان تربیت بدنی مدعی است که همه مخارج پرسپولیس را پرداخت می کند کدام آدم عاقلی پیدا می شود که خودش را درگیر موضوعی کند که دو سر ضرر است.
کارشناسان بر این باورند که بحث حضور مربیان بزرگ خارجی و سروصدای زیاد پیرامون جذب بازیکنان بزرگ که یکی یکی از دست پرسپولیس در رفتند زمانی مطرح شد که سازمان تربیت بدنی حکم به حضور حبیب کاشانی در پرسپولیس داد و این به معنای پایان کار انصاریفرد در پرسپولیس تلقی شد اما شک و تردیدهایی که همان موقع از سوی افرادی که با حضور کاشانی منافع خود را در خطر می دیدند پیرامون دوشغله بودن کاشانی به وجود آمد باعث شد کاشانی از پرسپولیس فاصله بگیرد و تبلیغات گسترده پیرامون حضور مربیان خارجی هم در همین راستا صورت گرفت اما مشخص شد که همه آنها فقط تبلیغات بوده است.
در هر حال امروز فرصت جذب بازیکنان خوب برای پرسپولیس از دست رفته و این تیم هنوز استارت کار بدنسازی خود را به صورت جدی نزده و به کلی از تمامی تیم های مدعی عقب مانده است اما مدیرعامل باشگاه مشغول ساختن تیم هستند و کاری به دکور سازی هم ندارند با این وجود پرسپولیس امسال اوضاع و احوال خوبی ندارد چرا که مدیرعامل باشگاه به جای پرداختن به تیمداری و حمع و جور کردن تیم پرسپولیس به فکر ابقای خود بودند!
در ادامه به بخشی از تصمیماتی که در جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اتخاذ شد اشاره می کنیم تا بیشتر در جریان این امور قرارگیریم :
حسین عبدی به عنوان مربی تیم به اعضای کمیته فنی معرفی شدند. حسین عبدی دارای مدرک مربی‌گری A یوفا می‌باشند که از مدارک سطح بالای مربی‌گری است و سابقه مربی‌گری در تیم ویند امارات و داماش گیلان را دارا می‌باشند. (روزمه ایشان به طور کامل به زودی در سایت باشگاه قرار می‌گیرد.)
بعد از دیدن فیلم و رزومه دو بازیکن برزیلی این کمیته موافقت خود را با جذب این دو بازیکن اعلام کرد.
دکتر زادمهر به طور رسمی به عنوان معاونت ورزشی باشگاه معارفه شدند.
کمیته فنی با برگزاری اردوی ترکیه موافقت کرده و بدین منظور سرخپوشان از روز دوشنبه 22 تیرماه به مدت یک هفته به کشور ترکیه برای برپائی اردو و چند بازی تداراکاتی سفر خواهند کرد.
آقای عابدزاده گزارشی از روند آماده سازی و تمرینات بدنسازی تیم ارائه دادند.
در مورد چند جای خالی باقی مانده و افراد مورد نظر برای یارگیری بحث و تصمیم گیری شد.
حسین عبدی و دکتر زادمهر در تمرین عصر رسما به بازیکنان معرفی شدند.
زمین تمرین جدید سرخپوشان که دارای چمنی مناسب و امکانات خوبی است مورد تائید قرار گرفت.
روی سه گزینه مربی‌گری تیم بحث و گفت و گو شد. و مدیر عامل گزارشی از مذاکرات انجام شده و مشکلات موجود در انتخاب سرمربی را ارئه دادند.
در این جلسه که انصاری‌فرد، بهزادی، زادمهر، خوردبین، عبدی، عابدزاده حضور داشتند و در پایان نیز از آقای باقری کاپیتان تیم برای برخی توضیحات دعوت به عمل آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)