پرسپولیس نیوز : با اعلام مدیر روابط عمومی پرسپولیس، بلیت جایگاه‌های مختلف طبقه اول ورزشگاه فقط از طریق این سامانه عرضه خواهد شد و با اتمام بلیت‌های هر قسمت، بخش مربوط به آن بسته خواهد شد.

بنابر اعلام پندار خمارلو، عرضه الکترونیک بلیت بازی پرسپولیس – السد از ساعت ۹ صبح روز شنبه‌، ۲۸مهر، آغاز می‌شود و هواداران می‌توانند بلیت این مسابقه را با مراجعه به درگاه فروش بلیت در سایت gishe3.com خریداری نمایند.

بلیت جایگاه‌های مختلف طبقه اول ورزشگاه فقط از طریق این سامانه عرضه خواهد شد و با اتمام بلیت‌های هر قسمت، بخش مربوط به آن بسته خواهد شد.

با توجه به پیش بینی مراجعه فراوان متقاضیان تهیه بلیت، تست‌های لازم انجام شده و سامانه فروش الکترونیک بلیت بازی از صبح فردا آمادگی ارایه خدمات به هواداران را خواهد داشت.

همچنین با هر کد ملی تنها می‌توان یک بلیت را خریداری کرد. فرایند خرید پس از دریافت کد رهگیری کامل خواهد شد و برای خرید بلیت حتما باید کارت بانکی دارای رمز دوم در اختیار باشد.

خریداران باید در روز برگزاری مسابقه با در دست داشتن کارت ملی و کد رهگیری به گیشه‌های مشخص شده در ورزشگاه آزادی مراجعه کنند تا بلیت بازی را دریافت نمایند.

شایان ذکر است، همانطور که پیش از این اعلام شده بود؛ قیمت بلیت این دیدار نسبت به قیمت‌های بازی قبل برابر الدحیل تغییر نکرده است. به این ترتیب بلیت جایگاه و روبروی جایگاه به قیمت‌های ۳۵ و ۳۰ هزار تومان و بلیت سکوهای پشت دروازه و طبقه دوم با قیمت ۱۵ هزارتومان ارایه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)