پرسپولیس نیوز: کارشناس داوری فوتبال گفت: علی صفایی با آمادگی مثال زدنی در تمام صحنه‌های دیدار پرسپولیس و شهر خودرو با تمرکز بالا ظاهر شد.

حیدر سلیمانی درباره قضاوت داور دیدار پرسپولیس و شهر خودرو عنوان کرد: صفایی آمادگی و تمرکز خوبی داشت و علاوه بر این دو فاکتور بازی‌خوانی خوبی را از خودش نشان داد و بدون استرس قضاوت کرد.

وی ادامه داد: در دقیقه ۶٢ دو بار آوانتاژ خوب توسط داور باعث شد موقعیت خوب برای ترابی پیش بیاید و در نهایت خطای مدافع شهر خودرو داخل محوطه جریمه روی ترابی به درستی پنالتی اعلام شد و مدافع با تکل پای ترابی را مورد اصابت قرار داد.

این کارشناس داوری تصریح کرد: دقیقه ٧۴ ضربه سر کنعانی زادگان داخل محوطه جریمه شهر خودرو به دست مدافع برخورد کرد اما دست مدافع فضایی را اشغال نکرده بود و ابتدا توپ به بدن و سپس به دست برخورد کرد و ادامه بازی از سوی داور صحیح بود.

سلیمانی اظهار داشت: صحنه رخ داده در دقیقه ۴+ ۹۰ در محوطه جریمه شهر خودرو از تصویر تلویزیون قابل تشخیص نبود اما اخطار به امیری صحیح و اعتراض چه به صورت کلامی و یا بدنی مستوجب کارت زرد است. در مجموع تیم داوری قضاوت بدون مشکلی را انجام دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)