پرسپولیس نیوز: مدافع میانی تیم فوتبال نفت تهران فعلاً تصمیمی برای خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد.

محسن بنگر ابتدا در مورد شکست تیمش برابر سایپا اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و حتی وقتی سه گل خوردیم دو گل را جبران کردیم. نظر من این است که نفت به هیچ عنوان مستحق باخت نبود و تفاوت دو تیم این بود که ما بدشانسی آوردیم و موقعیت‌ها را از دست دادیم. همین موضوع باعث شد تا در نهایت شکست بخوریم. حتی برابر استقلال هم نمایش خوبی داشتیم و می‌توانستیم بازنده نباشیم.

وی با اشاره به وضعیت خطرناک نفت در جدول و بحران مالی این تیم تأکید کرد: ما با این شرایط غریبه نیستیم و از ابتدای فصل هم با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کردیم. سه بازی دیگر باقی مانده است و بدون توجه به مشکلات باید بجنگیم تا در لیگ برتر بمانیم. ما فقط به نتایج خودمان توجه داریم و باید خوب امتیاز بگیریم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم. سه هفته مهم در انتظار ماست و باید باهوش و کم اشتباه عمل کنیم.

مدافع میانی تیم فوتبال نفت تهران در مورد عملکرد خوب خودش در هفته‌های اخیر و اینکه در لیگ امسال پنج گل زده است گفت: خوشحالم که به تیمم کمک کردم، ولی می‌توانستیم بیشتر از این هم گل بزنم. امسال شرایط خوبی داشتم، این در حالی است که قبل از شروع فصل در یک مقطع حتی به خداحافظی هم فکر کردم، چون در تراکتورسازی مصدومیت سختی را تجربه کرده بودم. با این حال فوتبالم را ادامه دادم و الان هم تصمیمی برای خداحافظی ندارم. شرایط بدنی‌ام خوب است و دوست دارم فصل بعد هم بازی کنم.

مدافع پیشین پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس لایق این قهرمانی بود و باید به مجموعه این باشگاه تبریک بگویم. امیدوارم پرسپولیس در آسیا هم نتایج خوبی بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)