پرسپولیس نیوز: کاپیتان سابق پرسپولیس از شرایط این روزهای تیم صحبت کرد.

محسن بنگر در خصوص شرایط این روزهای خودش اظهار داشت: در حال حاضر مشغول استراحت هستم و بعد از مدت‌ها وقت کردم کمی به خانواده‌ام برسم و کمبودهایی که در طول این سال‌ها به خاطر شغل من وجود داشت را برایشان جبران کنم و از زندگی لذت ببرم.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال دارد یا نه، گفت: فعلاً برنامه‌ای ندارم. من بعد از پارس جم انتخاب اشتباهی داشتم و بعد از آن هم تصمیم گرفتم کنار بروم و فضا را به بازیکنان جوان بدهم. قطعاً به عنوان بازیکن دیگر در فوتبال نخواهم بود و می‌خواهم وارد عرصه مربیگری بشوم و به زودی در کنار یک مربی بزرگ قرار می‌گیرم تا کسب تجربه کنم و آن را به جوان‌ترها انتقال دهم.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص اوضاع این روزهای این تیم عنوان کرد: پرسپولیس خدا را شکر شرایط خوبی دارد و همه چیز آماده است تا به چهارمین قهرمانی پیاپی برسد و من خیلی امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بار دیگر شاهد جشن قهرمانی باشیم.

بنگر در مورد اینکه جدایی برانکو نگرانی‌هایی برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرده گفت: جایی برای نگرانی نیست. برانکو مربی خوب و با شخصیتی بود و ثباتی در تیم ایجاد کرد که نقش اصلی را در قهرمانی‌های تیم داشت ولی کالدرون از نظر کارنامه موفق‌تر از برانکو بوده و نشان داده مربی خوبی است و می‌تواند تیم را قهرمان کند. نکته مهم این است که شاکله اصلی تیم حفظ شده و نفرات اصلی مانده‌اند و می‌توانند یک قهرمانی دیگر بیاورند و مدعی اصلی را هنوز پرسپولیس می‌دانم.

وی افزود: تکرار قهرمانی کار سختی است ولی نیازمند این است که همه از تیم حمایت کنند. از پیشکسوتان باشگاه گرفته تا هوادارانی که همیشه در سرما و گرما حامی و پشتیبان تیم بودند و در فصل جدید هم باید از تیم محبوب خود حمایت کنند.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد انتقادهایی که به خاطر جذب دفاع از باشگاه می‌شود گفت: این مسائل همه به نظر سرمربی بر می‌گردد. خط دفاع قوی در فوتبال برای موفقیت و نتیجه گرفتن خیلی مهم است و تیم‌های بزرگ هم نگاه ویژه‌ای به آن دارند. درست است که خط هافبک مهم‌ترین پست فوتبال است ولی پرسپولیس در این پست بازیکن خوب زیاد دارد. کمال، احمد، سروش، سیامک و نفرات دیگر در این پست کار پرسپولیس را راه می‌اندازند و در خط حمله هم علیپور مانده است و با جذب یک بازیکن دیگر این پست هم تکمیل می‌شود. به هر صورت باید به خواست سرمربی احترام گذاشت.

بنگر در مورد پیوستن کنعانی‌زادگان به پرسپولیس و انتقادات بابت جذب او عنوان کرد: حسین مدافع خوبی است و می‌تواند کنار سیدجلال و شجاع پیشرفت کند و باید از این فرصت استفاده کند. نباید از او ایراد گرفت او یک مدت کوتاه در استقلال بود و حاشیه‌ای هم نداشت و بعد از آن بارها گفته پرسپولیسی است. او از حضور در استقلال راضی نبود و حالا به تیم خودش برگشته است و نباید با او بدرفتاری کرد.

وی در مورد پوشیدن پیراهن شماره ۶ توسط این بازیکن گفت: حسین به من زنگ زد و بابت این موضوع از من اجازه گرفت و من به او گفتم پیراهن شماره شش در اصل متعلق به آقا کریم است و باید از او اجازه بگیرد. در هر صورت امیدوارم موفقی باشد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد بازگشت بازیکنان به این تیم در فصل جاری و اینکه آیا خودش هم دوست دارد برگردد یا نه عنوان کرد: همانطور که گفتم دوران بازی من تمام شده و به دنبال مربیگری و کسب تجربه هستم. ما همیشه پرسپولیسی هستیم و چه باشیم و چه نباشیم برای موفقیت تیم دعا می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)