پرسپولیس نیوز: رئیس سازمان لیگ گفت: مقصر نبودیم و شما بهتر از همه می‌دانید، ۴ بار شرایط برای نشستن تماشاگران داماش در ورزشگاه فراهم شد اما در نهایت آنها موفق به ورود نشدند.

حیدر بهاروند در رابطه به حواشی پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و داماش در فینال جام حذفی اظهار داشت: رسانه‌ها شاهد بودند که چه کسانی مقصر بودند و ما قطعاً این مسائل را گزارش خواهیم کرد. ما مقصر نبودیم و شما بهتر از همه می‌دانید ۴ بار شرایط برای نشستن تماشاگران داماش در ورزشگاه فراهم شد اما در نهایت آنها موفق به ورود نشدند.

وی با بیان اینکه «سازمان لیگ یک هزارم هم مقصر نبود» ادامه داد: بحث امنیتی به ما مربوط نیست و من مسئول امنیتی نیستیم. قطعاً اتفاقات رخ داده را گزارش می‌کنیم. متاسفانه میثاقی در برنامه شبکه سه یک طرفه قضاوت می‌کند, متاسفانه او جایگاهش این نیست که اینجا نشسته است و باید حد خودش را بداند و اگر انتقاد می‌کند باید انتقاد واقعی بکند. اتفاقی که افتاد ربطی به سازمان لیگ نداشت و می‌توانستیم بازی را تعطیل کنیم اما به دلیل اینکه هواداران کیلومتر‌ها راه آمده بودند به احترام آنها این کار را نکردیم.

رئیس سازمان لیگ درباره اینکه فتاحی از فعالیت‌های فوتبالی محروم و او و طالقانی نیز به کمیته اخلاق معرفی شده‌اند, تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و از موضع رسمی اعلام نشده است. به من باید کتبی از طریق دبیرکل اعلام شود و من این را فقط در اخبار شنیدیم.

بهاروند درباره اینکه چرا بازی فینال در ورزشگاه فولاد خوزسنان برگزار شد, یادآور شد: ما چند گزینه برای برگزاری این بازی داشتیم اما عزم‌مان این بود به حرمت شهدا و خرمشهر این بازی در خوزستان بماند. اینجا نیز گفتند که صفر تا صد امنیت را فراهم می‌کنند, آن هم در استادیومی که بهترین ورزشگاه ایران است اما واقعاً امنیت وجود نداشت.

خبرنگاری گفت: آیا مسابقات لیگ برتر مهندسی شده یا خیر، که بهاروند پاسخ داد:‌اگر مسابقات مهندسی شده چگونه تا هفته آخر ۴ تیم مدعی بودند؟ آیا پنالتی سپاهان که اعلام شد بازی‌ها مهندسی نشده بود؟ یا اگر بازیکن پرسپولیس از پشت محوطه شوت زده و توپ به پای مدافع سپاهان خورده و داخل دروازه این تیم رفته بازی‌ها مهندسی شده است؟ به نظرم این حرف‌ها درست نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)