مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی می‌گوید که در دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال شعار نامتعارفی از سوی هواداران تبریزی داده نشده است.

ایوب بهتاج درباره حواشی دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال و شعارهای هواداران تبریزی اظهار داشت: با توجه به هجمه‌ای که قبل از مسابقه وجود داشت، هواداران تراکتور برخورد خوبی با استقلال داشتند و اتفاق خاصی رخ نداد.

وی در مورد ویدیوهایی که از شعارهای هواداران تراکتور در فضای مجازی پخش شده است،‌ گفت: من چنین فیلمی ندیدم ولی به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نداده است! ای‌ کاش دوستان در استادیوم بودند و فضا را می‌دیدند. حتی در مورد اینکه گفته می‌شد قرار است به وریا غفوری توهین شود، هم هیچ اتفاق بدی رخ نداد.در این مورد آقای فتحی را شاهد می‌گیرم، هر حرفی او بزند قبول دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: باید رسانه‌ها هم در این زمینه کمک کنند. هیچ اتفاقی در ورزشگاه رخ نداده و نباید بی‌جهت آن را «بُلد» کنیم. نباید بی‌جهت هم در مورد بازی‌ها حساسیت نشان دهیم. اگر کلمه «حساس» را از بازی‌های‌مان حذف کنیم، هیچ اتفاقی در مسابقات رخ نخواهد داد. تراکتور و استقلال در سال‌های گذشته چندین‌بار با هم بازی کرده‌اند و هیچ اتفاقی نیفتاده، از الان به بعد هم بازی خواهند کرد و مشکلی نیست. تماشاگران فهیم تراکتور در جریان بازی مشکلی ایجاد نکردند و بعد از بازی هم برای تیم‌شان شعار «عیبی یوخ» سر دادند. باز هم می‌گویم در مورد تماشاگران هر حرفی فتحی بزند من قبول دارم. فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

بهتاج در مورد اعتراضش به فدراسیون فوتبال به خاطر فحاشی هواداران پرسپولیس علیه رسول خطیبی، گفت: یک مربی تلاش کرده تا تیمش برنده شود، آیا این تلاش مربی را باید با ناسزا به خانواده‌اش محکوم کنیم؟ این سیستم در کجای دنیا وجود دارد؟ در بوندس لیگا یا لالیگا چنین اتفاقاتی می‌افتد؟

«هواداران پرسپولیس معتقدند فحاشی به کادرفنی تیم‌ها بارها در ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز رخ داده است». وی در واکنش به موضوع گفت: من سال گذشته و امسال مسئول ورزش استان هستم. در این دو سال به خانواده کدام سرمربی در تبریز ناسزا گفته شده است؟ قلعه‌نویی با سپاهان به تبریز آمده، برانکو با پرسپولیس آمده ولی اصلاً چنین چیزی نبوده است. چرا باید بی‌جهت به تماشاگران وصله بزنیم؟ تنها علیه یک مربی در تبریز شعار داده شده آن هم نه به خانواده‌اش. بحث خانواده فرق می‌کند، آن هم مادر شهیدی که فوت شده است. ما چه حرفی می‌توانیم در مورد این اتفاق بزنیم؟ متأسفانه این جریان وجود دارد، ولی من تأکید می‌کنم روز گذشته با تمام حساسیت‌هایی که وجود داشت بازی خوبی برگزار شد و من به نوبه خودم از هواداران تراکتور تشکر می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)