مرجع خبری پرسپولیس : پس از انجام مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر پاس همدان بهترین بازیکن هفته پرسپولیس معرفی شد.

 

به گزارش مرجع خبری ، نظرسنجی هفتگی انتخاب بازیکن برتر میدان پرسپولیس پس از مسابقه هفته بیست و پنجم برابر پاس همدان آغاز شد که محمد نوری هافبک گلزن سرخپوشان با کسب 52 درصد آرا عنوان بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص داد.

 

در این نظرسنجی که به مدت سه روز 1012 نفر از هواداران پرسپولیس در آن شرکت کردند ، هادی نوروزی با 15/6 و سامان آقازمانی با کسب 14 درصد آرا در مکان های دوم و سوم جای گرفتند.

 

 

اما در انجام این نظرسنجی شاهد ایجاد اختلالی از سوی افراد ناشناس بودیم که طی آن به صورت غیرطبیعی و مصنوعی هزاران رای در هر دقیقه به بازیکنی خاص ارسال می شد به طوری که تعداد آرای کل نظرسنجی از میزان شرکت کنندگان تمام نظرسنجی های گذشته نیز بیشتر می شد که همین امر باعث شد  نام یک بازیکن از این لیست حذف شود.

 

مدیریت این پایگاه از تمامی مخاطبان فهیم خواهشمند است از انجام چنین اعمالی که باعث از بین رفتن اعتبار و عدالت در رای گیری ها می شود خودداری کنند در غیر این صورت بالافاصله گزینه مد نظر از نظرسنجی حذف شده و با سایر گزینه ها نظرسنجی ادامه خواهد یافت. همچنین نظرسنجی انتخاب بازیکن برتر مسابقه برابر فولاد خوزستان نیز به دلیل همین اختلال از جدول محاسبه 34 هفته لیگ برتر حذف شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)