استقلال بازی برده را به الاتحاد عربستان باخت

چهارشنبه 21 اسفند (23:44)

مرجع خبری پرسپولیس: تیم فوتبال استقلال یکی از نمایندگان کشورمان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی که یک بر صفر از الاتحاد عربستان پیش بود در چند دقیقه پایانی دو گل دریافت کرد تا نخستین شکست تیم های ایرانی در این رقابتها رقم بخورد.
در دومین روز از هفتمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 امشب دو تیم فوتبال الاتحاد عربستان و استقلال ایران در شهر جده به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک نماینده کشورمان را شکست داد.

در این دیدار تیم فوتبال الاتحاد در اکثر زمان بازی صاحب توپ بود و موقعیت های زیادی را روی دروازه استقلا پی ریزی کرد اما این استقلال بود که در نیمه دوم هوشیارانه بازی کرد و توانست در دقیقه 79 توسط آرش برهانی به گل دست پیدا کند.

پس از این گل تیم الاتحاد فشار زیادی را روی دروازه استقلال وارد کرد و در فاصله سه دقیقه مانده به پایان زمان قانونی این دیدار توانست توسط عماد متعب به گل تساوی دست پیدا کند. در دقایق وقت اضافه نیز الاتحاد توانست در دقیقه 93 توسط حشام ابوکرانه به گل برتری دست پیدا کند تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پایان برسد و آبی پوشان در بهتی باور نکردنی فرو روند.

 
تساوی ارزشمند صبای ایران در عربستان
تیم فوتبال صبای قم یکی از نمایندگان کشورمان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا امشب در دیداری حساس برابر تیم فوتبال الهلال به تساوی دست یافت تا با کسب یک امتیاز سرنوشت ساز به کشور بازگردد.
دیدار عقب افتاده تیم های فوتبال صبای ایران و الهلال عربستان که قرار بود شب گذشته برگزار شود و به علت گرد و غبار شدید به امروز موکول شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در این دیدار ابتدا تیم فوتبال صبای قم در دقیقه 14 توسط حمید فرزانه به گل دست پیدا کرد اما الهلال که فشار زیادی را روی دروازه صبا وارد کرده بود در دقیقه 33 توسط اوسام هاساوی به گل تساوی دست یافت تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)