مرجع خبری پرسپولیس : محسن ترکی پس از قضاوت جنجالی در بازی های جام ملتهای آسیا ، داربی 70 را سوت خواهد زد.

 

درحالی که حسین عسگری از انتخاب تیم داوری داربی برای بازی شماره 70 که عصر روز دهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود ، خبر داده و گفته بود این داور برای کم شدن حاشیه ها تا فاصله 48 ساعت به بازی معرفی نمی شود اما لیست داوران مسابقه نوروزی استقلال و پرسپولیس بدین شرح خواهد بود.

 

محسن ترکی که دو داربی ابتدایی تیم های سرخابی را پس از سال ها که به داوری ایرانی سپرده شده ، بود قضاوت می کند. بر این اساس او با کمک های رسول فروغی و حیدر شکور ، دو کمک داور بین المللی کشورمان در این بازی ها حاضر می شود.

فروغی در این گروه داوری جایگزین حسن کامرانی فر شده است که بعد از بازی های جام ملتها به علت اختلاف با این داور، دیگر با محسن ترکی قضاوت نمی کند.

 

کمیته داوران از 5 هفته قبل ترکی و سعید مظفری را برای این بازی کاندیدا کرده بود و به این دو قضاوت استقلال و پرسپولیس نداد تا از حاشیه های احتمالی مسابقه بکاهد.

 

حسین عسگری اما در نهایت تصمیم گرفته تا بازی نوروزی را به نفر اول لیست الیت داوران ایران بسپارد تا شاید او از این طریق ناکامی در جام ملتها و حاشیه هایی که به دلیل تصمیماتش ایجاد شد را به فراموشی بسپارد.

 

ترکی در دو باری که قضاوت داربی را بر عهده داشت ، دو نتیجه مساوی برای بازی رقم خورد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)