پدر سرمربی داماش گیلان دقایقی پس از پایان بازی داماش و پرسپولیس بر اثر هیجان و استرس ناشی از این دیدار به بیمارستان منتقل و بستری شد.

به گزارش فارس از رشت، داماشی‌ها که در یک جدال نفس‌گیر 120 دقیقه‌ای در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در برابر پرسپولیس تهران در ضربات پنالتی مغلوب حریف خود شده بودند، تمرین خود را برای آمادگی در سه بازی آینده لیگ برتر از سر گرفتند.

به دلیل بازی سنگین در جام حذفی، این جلسه تمرین داماش به صورت سبک برگزار شد.

در ابتدای تمرین افشین ناظمی سرمربی داماش دقایقی با شاگردانش صحبت کرد و با قدردانی از تلاش بازیکنان در مقابل پرسپولیس، از آنها خواست با غرور سر خود را بالا بگیرند و تمام تمرکز و انرژی خود را معطوف سه بازی حساس باقی‌مانده داماش در لیگ برتر کنند.

پدر افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان که به تماشای دیدار این تیم با پرسپولیس نشسته بود به دلیل هیجانات و استرس‌های ناشی از اتفاق‌های صورت گرفته در این دیدار به بیمارستان منتقل و بستری شد.

با گذشت یک روز از بازی داماش و پرسپولیس در جام حذفی، فضای شهر رشت تحت تاثیر این دیدار بود و در بیشتر نقاط و محافل رشت بحث درباره وقایع و اتفاق‌های این بازی داغ بود.

بازیکنان داماش نیز قبل از آغاز تمرین باهم از جریان‌های این بازی سخت گفتند و بسیاری از بازیکنان داماش از بابت شکست تلخ در ضیافت پنالتی‌ها ناراحت بودند.

ناظمی نیز با سخنان خود از آنها خواست تا دیدار مقابل پرسپولیس را به فراموشی بسپارند و حواس خود را متوجه لیگ برتر کنند.

 داماش جمعه آینده 23 فروردین به دیدار نفت تهران می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)