مرجع خبری پرسپولیس : خبر بسيار كوتاه و ناگهانى بود و خيلى ها را در يك شوك بزرگ قرار داد. على كريمى با شالكه ۰۴ آلمان به توافق رسيد.

 

تيمى كه اين روزها درفوتبال آلمان به دنبال تحول است و مى خواهد معادلات موجود دربوندس ليگا را بر هم بريزد. على كريمى مى رود تا در شالكه با رائول گونزالس ستاره ديروز رئال مادريد اسپانيا همبازى شود و اين مى تواند افتخارى برای فوتبال کم لژیونر ايران باشد.

 

هر چند كه هنوز هم خيلى ها هستند كه اين خبر مهم را باور نداشته و هنوز آرزو دارند تا كريمى با پيراهن قرمز پرسپوليس در ادامه راه ليگ قهرمنان عصاى دست دايى و پرسپوليس باشد. شايد اين افراد كه تعدادشان هم كم نيست، حق دارند كه اينگون بيانديشند. چرا كه ظرف يكى، دو روز گذشته آنچنان خبر حضور على کریمی در پرسپوليس داغ بود كه خيلى ها انتظار داشتند تا او را در تمرينات اين تيم پر طرفدار ببينند، ضمن اينكه حرفهاى دايى و كريمى نيز مزيد بر علت شد تا خيلى ها كريمى را يكبار ديگر پرسپوليسى  بدانند.

 

 

هنوز ۳۶ ساعت از حرفهاى تازه على كريمى درباره دايى و پرسپوليس نمى گذرد كه چنين اتفاقى افتاده است. البته حرفهاى كريمى جاى هيچ شك و شبهه اى ندارد چرا كه او اين حرفها را در سايت شخصى اش آورده است همان سايتى كه جادوگر مدعى بود كه از اين پس تنها حرفهايش را در آن خواهد زد. شايد خواندن دوباره حرفهاى كريمى درباره پرسپوليس و دايى و حرفهاى سرمربى سرخپوشان درباره جادوگر خالى از لطف نباشد:

 

 

«آنجا كه جادوگر صراحتاً اعلام كرد كه حرفهاى دايى بوى رفاقت مى دهد. حيف شد كه سالهاى زيادى به كدورت و دلخورى بين من و دايى گذشت. باور دارم كه على دايى مصلحت را مى خواهد. در ايران جز پرسپوليس پيراهن تيم ديگرى را به تن نخواهم كرد. چنانچه به تيمى خارج از ايران بروم با على دايى مشورت مى كنم. چنانچه به دايى دست دوستى و همكارى بدهم تا آخر تعهدم پايدار خواهم ماند يا اينكه در نقش يك بازيكن بيش از هميشه به دايى احترام گذاشته و مطيع انضباط تيمى خواهم بود.»

 

شايد خيلى از علاقه مندان به فوتبال با خواندن اين حرفها از تعجب دهانشان باز ماند و شك كردند، كه اين حرفها، حرفهاى دل على كريمى باشد. در همان روزى كه حرفهاى على دايى بر روى خروجى خيلى از خبرگزارى ها رفته بود حرفهاى دايى نيز به روى خروجى ها آمد.

 

«آنجا كه دايى گفته بود كه چنانچه مشكل خاصى پيش نيايد، كريمى پرسپوليس مى شود و يا اينكه من على را دوست دارم و انشاءالله همه چيز درست شود و ما بتوانيم كريمى را به پرسپوليس بياوريم تا او به ما كمك كند.»

 

تعارفات بين دو اسطوره فوتبال ايران تنها ۳۶ ساعت دوام آورد و بعداً مشخص شد كه درست در همان زمانهايى كه على كريمى مشغول تعارف با على دايى بوده است در جاى ديگرى مقدمات حضورش در شالكه و آلمان را محكم مى كرده است.

 

شاید آنهایی که خیلی بدبینانه به قضیه نگاه می کنند بگوید این انتقال  به ضرر پرسپولیس تمام نشد چرا كه خيلى  ها نگران اين اتفاق بودند كه با آمدن على كريمى چه اتفاقى در اين تيم خواهد افتاد و على كريمى چگونه با اين اتفاق كنار خواهد آمد و از این خوشحال باشند که ديگر با اين اتفاق حكايت دو پادشاه و يك اقليم در پرسپوليس حادث نخواهد شد و کریمی هم می تواند در این دوران رخوت فوتبال ایران با بازی هایش در بوندسلیگا دوباره مردم ایران را به وجد بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)