پرسپولیس نیوز: مهاجم فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حتی یک یورو هم از پرسپولیس دریافتی نداشته است، گفت: در پرسپولیس به غیر از دروغ و وعده‌های توخالی از مدیریت باشگاه چیزی نشنیدم و این موضوع تنها دلیل جدای‌ام بود.

ماریو بودیمیر اولین و تنها بازیکنی بود که بلافاصله پس از اتمام لیگ و در حالی که هنوز یک فصل از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده بود، این تیم را ترک کرد.

این بازیکن روز دوشنبه در گفت و گویی با اشاره به دلایل جدایی خود از پرسپولیس گفت: من احساس خوبی در تهران داشتم چرا که در این شهر راحت بودم و هواداران هم همه جا حامی ما بودند و از ما حمایت می کردند. حتی در بازی های نه چندان حساس هم تعداد زیادی هوادار به ورزشگاه می‌آمدند که این مسائل خیلی احساس خوبی به من به عنوان یک بازیکن خارجی می‌داد. همه چیز در پرسپولیس خوب بود. هم بازیکنان خوبی در این تیم حضور داشتند و هم کادر فنی عالی و با دانش. در تیم همه چیز خوب بود و همین مساله موجب شد تا دو قهرمانی را بدست آوریم.

وی افزود: مساله عجیب اینجا بود که ما موفق ظاهر می‌شدیم اما هیچ حمایتی از سوی مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه شاهد نبودیم. در پرسپولیس من به شخصه از مدیریت چیزی به جز دروغ و وعده‌های تو خالی نشنیدم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: من هیچ دریافتی از پرسپولیس نداشتم و از این موضوع جالب تر این بود که هیچکس از باشگاه نمی‌پرسید که من به عنوان یک بازیکن خارجی با این شرایط چگونه در یک کشور غریب زندگی می‌کنم. چگونه بدون هیچ دریافتی کارهای روزانه ام را دنبال می‌کنم و حتی غذا می‌خورم. این رفتار از سوی مدیران تنها دلیلی بود که من مجبور شدم پرسپولیس را ترک کنم.

بودیمیر اضافه کرد: نکته جالب این بود که من هر بار اظهار نظری از مدیران تیم می‌دیدم آنها می‌گفتند که مشکلی وجود ندارد و تمام تعهدات نسبت به من عملی شده است. من می‌دانم که انتقاداتی از من صورت می‌گرفت اما این مسائل موجب شد تا نتوانم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و ۱۰۰ درصد تمرکزم را روی فوتبال بگذارم.

وی گفت: من پیگیر حضور خانواده‌ام در تهران بودم و مسئولان باشگاه چندین بار اعلام کردند که شرایط را برای حضور آنها در تهران فراهم می کنند. خانواده‌ام حتی تا دوبی هم آمدند اما مسئولان باشگاه برخلاف وعده ای که داده بودند بلیتی برای خانواده من تهیه نکردند تا آنها به تهران بیایند. نکته جالبی که در قرارداد من وجود داشت این بود که آنها باید چنین کاری را می کردند و مقدمات را برای حضور خانواده‌ام در تهران فراهم می‌کردند اما برخلاف آن عمل کردند. آنها من را بدون پول و بلیت برای خانواده‌ام در دوبی تنها گذاشتند.

مهاجم کروات فصل گذشته پرسپولیس گفت: درست است که یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم اما چگونه باید در این شرایط می‌ماندم. من به فیفا شکایت کردم چون در مدتی که در پرسپولیس بودم از مدیرعامل باشگاه به غیر از دروغ چیزی نشنیدم و اعتمادی به او نداشتم. من نمی‌خواستم چنین اتفاقات غیر حرفه‌ای دوباره برای من به وجود آید اما متاسفانه این اتفاق رخ داد.

بودیمیر در مورد انتقاداتی که در بدو حضور در پرسپولیس از عملکرد او می‌شد، گفت: همه این مسائل روی عملکرد من تاثیرگذار بود. از طرفی من به عنوان بازیکنی که تمام دوران ورزشی خود را در اروپا پشت سر گذاشتم، نیاز به زمان داشتم تا با فوتبال آسیا و ایران هماهنگ شوم. این موضوع طبیعی بود.

وی اضافه کرد: اگر مدیران قدرتمندی در باشگاه حضور داشتند امروز برانکو در این تیم مانده بود و پرسپولیس خود را برای قهرمانی دیگری آماده می کرد.

بودیمیر خاطرنشان کرد: وقتی بخواهم در مورد ۶ ماهی که در تهران سپری کردم صحبت کنم، به طور حتم کسب دو قهرمانی اتفاق ویژه ای بود که برای اولین بار در فوتبال ایران اتفاق افتاد و شاید هم دیگر تکرار نشود. این قهرمانی ها اتفاق خوبی هم برای من بود البته پیش از اینکه به ایران بیایم هم چهار بار قهرمانی را در تیم های مختلف تجربه کرده بودم.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس افزود: در پرسپولیس بهترین هواداران فوتبال در آسیا را دیدم و امیدوارم این تیم همیشه موفق باشد و قهرمانی هایش ادامه دار باشد.

بودیمیر در مورد شکایتش به فیفا هم گفت: طبیعی است که وقتی باشگاه به تعهداتش عمل نکند، برای گرفتن حقم به فیفا بروم و به طور حتم تمام مبلغی که در قرارداد یک و نیم ساله‌ام با پرسپولیس ذکر شده بود را می‌خواهم و دریافت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)