دوشنبه 23 دی / (10:00)

مرجع خبری پرسپولیس : ما از کجا می دانیم سرمربی خارجی است ؟ از آن جا که …

به‌نظر مي‌رسد پرسپوليسي‌ها براي انتخاب سرمربي جديد گزينه‌اي بهتر از لوكا بوناچيچ پيدا نكرده‌اند و احتمال اينكه او به‌زودي هدايت سرخ‌ها را برعهده بگيرد بسيار زياد است. البته يكي از مسئولان پرسپوليس اين موضوع اشاره مي‌كند كه برانكو ايوانكوويچ گزينه اصلي آنها بوده ولي وقتي با اين مربي تماس گرفته‌اند او اعلام كرده كه تمايلي براي بازگشت به فوتبال ايران ندارد.

با اين شرايط بوناچيچ يك گزينه قابل دسترسي براي پرسپوليس بود و مسئولان اين باشگاه مذاكراتي را با مدير برنامه‌هاي او انجام دادند. البته اين موضوع از ذهن فوتبالدوستان ايراني بيرون نرفته كه لوكا پس از نايب‌قهرماني سپاهان در آسيا و اختلافاتي كه با محمدرضا ساكت و بازيكنان سرشناس و محبوب اين تيم از جمله نويدكيا و محمود كريمي داشت، ايران را ترك كرد و در كشور ما يك مربي بداخلاق شناخته مي‌شود.

آشنايي بوناچيچ از فوتبال ايران و نتايج خوبي كه او با سپاهان گرفت باعث شده كه پرسپوليسي‌ها به‌عنوان گزينه اصلي روي اين مربي زوم كنند، اين در حالي است كه لوكا در النصر امارات نتايج ضعيفي گرفت و در نهايت از اين تيم اخراج شد. البته بوناچيچ بي‌ميل هم نبود كه از ليگ امارات برود، حتي مسئولان باشگاه النصر در گفت‌وگو با روزنامه‌هاي اماراتي به اين موضوع اشاره كردند كه لوكا مدام حرف از جدايي مي‌زد و مي‌گفت كه در ايران و از تيم پرسپوليس پيشنهاد بسيار خوبي دارد

لوكا پول زياد مي‌خواهد

قرار است صبح امروز جلسه معارفه‌ عباس انصاري‌فرد در دفتر باشگاه پرسپوليس برگزار شود ولي پس از پايان اين مراسم نمايشي، جلسه مهمي بين اعضاي هيات‌مديره انجام خواهد شد تا تكليف كادر فني مشخص شود. مسئولان پرسپوليس در مصاحبه‌هايشان عنوان كرده‌اند اين احتمال هم وجود دارد كه افشين پيرواني به كارش ادامه دهد ولي يكي از اعضاي هيات‌مديره كه نمي‌خواست نامش فاش شود  گفت:«باشگاه به اين نتيجه رسيده كه مربي خارجي بياورد و اگر با بوناچيچ به توافق برسيم، هفته آينده وارد تهران خواهد شد تا در بازي با فولاد روي نيمكت بنشيند.»
قرار است در جلسه امروز افشين پيرواني هم حرف‌هايش را بزند ولي خيلي راحت مي‌توان حدس زد كه او حتي يك درصد هم شانس ندارد تا سرمربيگري‌اش در پرسپوليس ادامه‌داشته باشد. پيرواني چند روز پيش خيلي راحت گفت كه پرسپوليس احتياج به مربي خارجي دارد و مسئولان باشگاه هم به اين نتيجه رسيده‌اند كه پيرواني نمي‌تواند تحول خاصي را در پرسپوليس به‌وجود بياورد. البته با آمدن بوناچيچ، تحولات در كادر فني پرسپوليس گسترده نخواهد بود. افشين پيرواني اعلام كرده كه حاضر است به‌عنوان دستيار، كارش را ادامه دهد و از باشگاه خبر مي‌رسد كه عابدزاده هم به‌عنوان سرمربي دروازه‌بان‌ها ماندگار است. با اين شرايط فقط وضعيت پرويز كماسي و نعيم سعداوي نامشخص است و شايد آنها از پرسپوليس بروند.
آخرين اخبار از مذاكرات پرسپوليس و بوناچيچ حاكي از آن است كه طرفين در خصوص مبلغ قرارداد با يكديگر اختلاف دارند. گويا لوكا به مسئولان پرسپوليس پيشنهاد يك ميليون دلاري داده و اين موضوع مشكلاتي را به‌وجود آورده است. البته با بودن حسين هدايتي بعيد به‌نظر مي‌رسد كه در مورد مسائل مالي، طرفين به بن‌بست برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)