سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان گفت: این برد یک هدیه به ایران بود و 2 پنالتی ناحق گرفتند و بازی را خراب کردند.

فارس، بوکر سرمربی تیم ملی لبنان بعد از شکست 5 بر صفر برابر ایران در نشست خبری اظهار داشت: اول این را می‌گویم که تعجب کردم؛ فکر می‌کردم آمدیم فوتبال ارایه کنیم اما همه چیز ضد ما بود و فوتبالی نبود. نمی‌دانم واقعا ماجرا چه بود؟ امروز روز خوبی نبود. متاسفانه آنطور که فکر می‌کردیم نبود. فکر نمی‌کردیم با این نتیجه بازنده شویم. شرایط عجیبی برای ما به وجود آوردند.

 

تئو بوکر گفت: برای تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند متاسفم چون داور این دیدار بازی را با اعلام 2 پنالتی خراب کرد. روز خوبی برای ما نبود. تمام تماشاگران برای پیروزی تیم ملی ایران به ورزشگاه آمده بودند و پیروزی تیم کشورشان را دیدند.

 
سرمربی تیم ملی لبنان در مورد مقایسه این تیم با تیم ملی ایران تصریح کرد: هیچ گاه این اجازه را به خود نمی دهیم که خود را با تیم ملی ایران مقایسه کنیم. این 2 تیم به هیچ وجه با هم قابل قیاس نیستند و تیم ملی ایران در سطح بالاتری از ما قرار دارد.

وی ادامه داد: می‌دانستیم کار سختی داریم اما این نتیجه را پیش بینی نمی‌کردیم. متاسفانه باید بگویم بعد از نیمه اول بازی برای ما تمام شد. این یک هدیه خوب برای ایران بود. متاسفم برای هوادارانی که برای بازی آمده بودند و این نتیجه رقم خورد. این نتیجه در حد این بازی نبود.

سرمربی لبنان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا دو توپ هم به دست دروازه‌بان ایران رسید یا نه که چنین حرف‌هایی را می‌زند گفت: متاسفانه پاسخ‌های مرا متوجه نشدید با 2 پنالتی گرفته شده بازی خراب شد، نمی‌گویم ما بهتر بودیم. نگفتم برای برد آمده بودیم گفتم متاسفانه پنالتی‌های ناحقی که گرفته شد. با این حال ایران حقش بود که برنده شود و من حرف دیگری برای گفتن ندارم. پنالتی‌های ناحقی گرفته شد و بازی خراب شد. به ایران تبریک می‌گویم تیم بزرگ و خوبی است و این برد مبارک‌شان باشد اما این برد یک هدیه بود.

وی در مورد اینکه چرا برای هواداران ما متاسف هستید، گفت: من اصلا چنین چیزی نگفتم. من گفتم آمدیم یک بازی خوب انجام بدهیم. این برای شما یک بازی نبود. بزرگ‌تر از بازی بود و من نمی دانم دلیلش چه بود؟

سرمربی لبنان در مورد اینکه چرا تماشاگران ایرانی نباید بعد از این برد خوشحال باشند، گفت: (مترجم گفت: متاسفم که با 2 پنالتی بازی خراب شد و هواداران می‌توانستند بازی بهتری ببیند)

بوکر وقتی با سوالی در مورد تبانی لبنان با قطر مواجه شد، با عصبانیت گفت: متاسفانه ناراحت شدم. من در مورد بازی امروز و فوتبال می‌خواهم حرف بزنم نه چیز دیگری.

وی در مورد نقطه قوت ایران، گفت: چند ویژگی خوب در این تیم وجود دارد و تیم ملی ایران پشتوانه خوبی دارد و ما اجازه نداریم خودمان را با ایران مقایسه کنیم. حق نداریم در هیچ زمینه‌ای خودمان را با ایران مقایسه کنیم. آنها بالاتر از ما هستند و بهتر بازی کردند و پیروز شدند و باید به آنها تبریک بگویم.

بوکر در مورد نشست خبری در لبنان و بی‌احترامی ‌به کی‌روش و اینکه فضای نشست امروز را چطور می‌بیند، گفت: من نمی‌دانم در بیروت چه اتفاقی افتاده، اما همه چیز در نشست امروز خوب بود و فقط آمده‌ام در مورد فوتبال امروز صحبت کنم.

وی در مورد تفاوت سطح فوتبال ایران و لبنان و شکست با 5 گل، گفت: فاصله زیادی بین فوتبال ایران و لبنان است و لیگ ایران 18 تیمی بوده است، در لبنان چنین لیگی نیست. در 30 سال گذشته مردم در لبنان فقط همدیگر را کشته‌اند و تلاش می‌کنیم بهتر شویم.

سرمربی لبنان بارها در طول نشست عصبانی شد که مترجم و همراهان و خبرنگاران لبنانی به او توصیه کردند آرام باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)