مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات تماشاگران تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش مرجع خبری از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این آرا به شرح زیر است: جریمه دو باشگاه استقلال تهران و ملوان انزلی:

در دیدار تیم‌های استقلال تهران و ملوان انزلی در 9 فروردین در تهران، تماشاگران دو تیم تخلفاتی را مرتکب شدند که بر همین اساس هر دو باشگاه به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

جریمه باشگاه فولاد ماهان اصفهان

تماشاگران منتسب به تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان در دیدار 19 اسفند 90 مقابل شهید منصوری قرچک، تخلفاتی مرتکب شدند که بر همین اساس باشگاه فولاد ماهان به پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. جریمه دو باشگاه داماش گیلان و ملوان انزلی

در دیدار تیمهای داماش گیلان و ملوان انزلی در 4 فروردین در رشت، تماشاگران دو تیم تخلفاتی را مرتکب شدند که بر همین اساس باشگاه داماش گیلان به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال و باشگاه ملوان انزلی به پرداخت مبلغ 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. در صورت تکرار، جریمه‌های سنگین‌تری مثل برگزاری دیدار بدون تماشاگر و یا انتقال بازی آن تیم به شهرستان و یا استان دیگری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

توبیخ کتبی باشگاه فولاد خوزستان

در دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و داماش گیلان در تاریخ 19 بهمن نود در اهواز، رشت، تماشاگران منتسب به تیم فولاد تخلفاتی را مرتکب شدند که بر همین اساس باشگاه فولاد به جهت اینکه این اتفاق مسبوق به سابقه نبود، کمیته انضباطی به توبیخ کتبی بسنده می‌کند.

جریمه بعدی باشگاه استقلال تهران

در دیدار تیم‌های استقلال تهران و راه آهن شهرری که 20 اسفند 90 در تهران برگزار شد ، تماشاگران منتسب به باشگاه استقلال تهران بارها و بارها مرتکب تخلفاتی علیه داور، تیم مقابل و سرمربی تیم مقابل مرتکب شدند که بر همین اساس باشگاه استقلال تهران علی رغم آرای قبلی و تذکراتی که کمیته انضباطی داده بود و موثر واقع نشده و به همین دلیل باشگاه استقلال تهران به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه باشگاه شهرداری تبریز

در دیدار تیم های شهرداری تبریز و صبای قم که 10 فروردین 91 در تبریز برگزار شد، تماشاگران تیم شهرداری تبریز مرتکب تخلفاتی مثل اهانت به داور و استفاده از الفاظ نامناسب و پرتاب مواد محترقه و ترقه به داخل زمین شدند و به همین دلیل باشگاه شهرداری تبریز به پرداخت مبلغ 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. در صورت تکرار، جریمه‌های سنگین‌تری مثل برگزاری دیدار بدون تماشاگر یا انتقال بازی آن تیم به شهرستان یا استان دیگری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است پس از دربی پایتخت باشگاه استقلال به دلیل توهین به سرمربی حریف به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر تعلیقی محکوم شد اما پس از چهار بار نقض قانون در مسابقات برابر مس کرمان ، راه آهن ، ذوب آهن و ملوان در ورزشگاه آزادی نه تنها کسر امتیازی از این تیم صورت نگرفت بلکه محرومت تعلیقی حضور تماشاگران این تیم نیز به جریان نیفتاد.

گفتنی است مسئولان باشگاه مس کرمان پس از فحاشی های صورت گرفته در بازی با استقلال نسبت به محسن خلیلی به دلیل اتهام به زنای به عنف برای شعار دهندگان تماشاگران استقلال بر مبنای قانون تقاضای حکم اعدام کرده بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)