مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس در بيانيه‌اي از هواداران تيم ملي خواست با حضور در ورزشگاه آزادي از تيم ملي حمايت كنند.

حبيب كاشاني مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس بيانيه‌اي در حمايت از تيم ملي فوتبال در آستانه بازي با امارات صادر كرد. در اين بيانيه آمده است:
چشم ‌انتظار حضور پرشور هوادران در وزرشگاه آزادي جهت تشويق و تقويت روحي بازيكنان تيم ملي هستيم و من به عنوان فردي كوچك از آنها درخواست مي‌كنم كه در اين راه ما را حمايت كنند.
دست هواداران پرسپوليس و ساير علاقمندان را به گرمي مي‌فشارم و اكنون در آستانه ديدار حساس تيم ملي فوتبال كشورمان برابر امارات در چارچوب مرحله حساس جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي انتظار دارم هواداران فهيم با تمركز و انگيزه بالا تيم ملي ايران را حمايت كنند تا با يك پيروزي قاطع بتوانيم راه صعود به جام جهاني را هموار كنيم.
اين ديدار براي فوتبال ايران، بسيار مهم است. من اميدوارم كه با روح ايراني كه هميشه در جهان حرف اول را زده است و با حضور 100 هزار نفر يك برد شيرين را رقم بزنيم. معتقدم هنوز نيز با جوانان لايق تيم ملي و مردم ورزشدوست ايران مي‌توانيم براي رفتن به جام جهاني اميدوار باشيم.
ديدار ايران و امارات ساعت 19 فردا برگزار مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)