پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اعتقاد دارد داوری‌ها در لیگ دسته اول بسیار به تیمش لطمه زده است.

وینگو بگوویچ   درباره تساوی یک – یک تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: اگر بازی را نگاه کنید، تیم فجر در نیمه اول فقط سه یا چهار بار به دروازه ما رسید و در نیمه دوم هم اصلاً توپی به سمت دروازه ما نزد. متأسفانه در این بازی هم داور یک پنالتی به ضرر ما گرفت و تیم‌مان را عقب انداخت.

وی ادامه داد: از این داوری‌ها خسته‌ام، احمد محمدی (داور مسابقه) بعد از اینکه به ضرر ما پنالتی گرفت، دو خطای مسلم را در محوطه جریمه حریف ندید. بازیکنان من بعد از گلی که دریافت کردیم به لحاظ روحی و روانی اُفت شدیدی کردند، اما من از بازی بازیکنانم فوق‌العاده راضی‌ام.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان درباره اینکه اغلب سرمربیان تیم‌های لیگ یکی نسبت به داوری معترض هستند،‌ تصریح کرد: در هشت بازی که در نیم‌فصل دوم برگزار شده است،‌ داورها چهار پنالتی به ضرر ما گرفته‌اند و تا الان فقط هشت امتیاز در نیم‌فصل دوم ضرر کرده‌ایم. در نیم‌فصل اول هم ۱۲ امتیاز از داوری‌ها ضرر کردیم. اگر این اشتباهات نبود،‌ اکنون ما هم مدعی صعود به لیگ برتر بودیم. تاکنون با هیچ‌کس هم در مورد داوری صحبت نکرده‌ام،‌ چون فایده‌ای ندارد و حرف هم بزنیم محروم‌مان خواهند کرد. من در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و نمی‌دانم باشگاه‌های دیگر از داوری‌ها راضی هستند یا خیر.

«با توجه به اختلاف ۱۶ امتیازی گل‌گهر با صدر جدول، دیگر این تیم شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد؟»، بگوویچ در واکنش به این پرسش گفت: تیم ما سه سال پیش برای نیفتادن به لیگ پایین‌تر تلاش می‌کرد، اما فصل گذشته فقط به خاطر یک امتیاز از صعود به لیگ برتر بازماندیم. امسال هم وضعیت نسبتاً خوبی در جدول داریم. ضمن اینکه در نیم‌فصل اول مشکلات زیادی اطراف تیم بود و همین مشکلات اجازه نداد نتایج بهتری کسب کنیم. در نیم‌فصل دوم هم که شرایط کمی بهتر شد، ما فقط یک شکست داشته‌ایم و به سه پیروزی رسیده‌ایم. شاید اگر این اتفاقات نمی‌افتاد الان تیم ما مدعی بود،‌ اما فوتبال است و جذابیت آن به همین چیزهاست. به طور کلی من از کیفیت تیمم در این فصل بسیار راضی هستم.

وی که سابقه سرمربیگری در تیم پرسپولیس را دارد،‌ در مورد دربی ۸۶ تصریح کرد: دربی شرایط خاصی دارد و به جایگاه تیم‌ها در جدول ربطی ندارد. استقلال و پرسپولیس باشگاه‌های بزرگی هستند و اکنون پرسپولیس صددرصد قهرمانی‌اش در لیگ برتر را مسجل کرده است. من این قهرمانی را به برانکو، کادرفنی،‌ بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. استقلال هم در دو بازی آخر خود مقابل فولاد و سپیدرود خوب کار کرده است. خیلی سخت است پیش‌بینی کنیم که چه تیمی پیروز دربی می‌شود. تیم شفر به لحاظ تاکتیکی در چند بازی آخر خیلی خوبی بوده و این کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد. با اینکه من طرفدار پرسپولیس هستم،‌ اما پیش‌بینی بازی کار سختی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)