پرسپولیس نیوز: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد دلیل حضورش در این باشگاه مشکل مالیاتی نبوده است.

وینگو بگوویچ درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) با مدیران این باشگاه داشت،‌ اظهار داشت: من به‌عنوان یک دوست به باشگاه پرسپولیس رفتم و هیچ چیز خاصی نبوده است. زمانی که در فولاد و استان خوزستان حضور داشتم با حمیدرضا گرشاسبی کار کرده‌ام و امروز هم برای دیدار با او به باشگاه پرسپولیس رفتم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود برای مشکل مالیاتی خود به باشگاه پرسپولیس رفته است،‌ تصریح کرد: مشکلی وجود ندارد. من در گذشته در باشگاه پرسپولیس کار کرده‌ام و الآن هم واقعاً از صمیم قلب برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. مشکل مالیاتی ما هم در گذشته حل شده است و مورد دیگری وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه در مورد دیدار هفته بیست‌و‌ششم تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته اول گفت: ابتدا باید به بازیکنانم تبریک بگویم که شجاعانه و خوب فوتبال بازی کردند. یک مقدار در این دیدار تحت فشار بودیم و داور هم چند تصمیم به ضرر ما گرفت که روی جریان بازی تأثیر گذاشت. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه سه امتیاز را هم به دست آوردیم.

وی در مورد داوری این دیدار یادآور شد: فکر می‌کنم زمانی که ما سه تعویض خود را انجام داده بودیم،‌ داور به اشتباه دروازه‌بان‌ما‌ن را اخراج کرد. به همین دلیل مجبور شدیم یکی از بازیکنان‌مان را در ۱۰ دقیقه پایانی در دروازه قرار دهیم و این کمی ما را تحت فشار قرار داد.

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که کدام تیم‌ها را در فصل جاری لیگ دسته اول شانس اصلی صعود به لیگ برتر می‌داند،‌ عنوان کرد: با توجه به دیدارهای باقیمانده،‌ به نظرم تیم‌های نفت مسجدسلیمان،‌ خونه‌به‌خونه و بادران شانس‌های اصلی صعود هستند و امکان دارد تیم‌های فجرسپاسی و نساجی هم به این جمع اضافه شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)