پرسپولیس نیوز: وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیم ما هنوز کاری انجام نداده و برای صعود به لیگ برتر کار سختی در پیش داریم.

وینگو بگوویچ در خصوص صدرنشینی گل‌گهر سیرجان در لیگ دسته‌ اول فوتبال بعد از پیروزی برابر ملوان گفت: در انزلی بازی محکمی انجام دادیم و برد خوبی در خارج از خانه به‌دست آوردیم، مسئله دیگر این است که از ۶ بازی ۴ بازی را در خارج از خانه انجام دادیم و تا الآن هم خوب امتیاز گرفتیم. درست است که صدرنشین هستیم ولی باید با واقعیت کنار بیاییم. ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم و راه سختی در پیش داریم.

وی با اشاره به شانس صعود تیمش به لیگ برتر عنوان کرد: تیم‌های زیادی هستند که چنین هدفی را دنبال می‌کنند که باید به اکسین، مس کرمان، آلومینیوم اراک، بادران، شاهین بوشهر و استقلال جنوب اشاره کنم. شما می‌بینید که در جدول فاصله تیم‌ها از لحاظ امتیازی چقدر کم است و چیزی را نمی‌توان به‌راحتی پیش‌بینی کرد. باید سخت تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص شانس این تیم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس در بازی رفت برابر السد نتیجه بسیار خوبی گرفت و حالا شانس خوبی برای رفتن به فینال دارد. بازی برگشت سخت است و پرسپولیس نباید در تهران از السد گل بخورد. از طرفی دفاع السد هم کُند است و پرسپولیس می‌تواند از این موضوع نهایت استفاده را ببرد.

بگوویچ در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد خاطرنشان کرد: پرسپولیس با سختی‌هایی که داشت تا اینجا بالا آمد و باید به برانکو و بازیکنان تبریک بگویم. پرسپولیس شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد و امیدوارم این اتفاق برای آنها رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)