پرسپولیس نیوز: مالک باشگاه سپیدرود رشت از تعیین پاداش دو میلیارد ریالی در صورت پیروزی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران خبر داد.

کیومرث بیات با اشاره به مخالفت این باشگاه در تغییر زمان بازی مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: باشگاه سپیدرود رشت مخالف هرگونه تغییری در تاریخ بازی هفته بیست و دوم مقابل پرسپولیس تهران بوده و برنامه‌های تمرینی تیممان بر اساس بازی در روز شنبه طراحی‌شده است.

وی با تأکید بر تعیین پاداش چشمگیر پیروزی مقابل سرخ‌های پایتخت خاطرنشان کرد: در صورت پیروزی در دیدار خانگی مقابل پرسپولیس تهران، پاداشی دو میلیارد ریالی در نظر گرفته‌ایم، پنجشنبه آتی و پیش از دیدار مقابل پرسپولیس تهران، پاداش سی میلیون تومانی بابت تساوی مقابل صنعت نفت آبادان را به تیم پرداخت خواهیم کرد.

مالک موقت باشگاه سپیدرود رشت از حضور یک بازیکن خارجی در تمرینات سپیدرود خبر داد و افزود: مونگ بت الاسان اهل کامرون بوده و با ۲۳ سال سن گزینه مناسبی برای تقویت تیممان است، وی در تمرینات سپیدرود رشت حضوری مستمر داشته و در صورت تائید کادر فنی به سپیدرود می‌پیوندد.

بیات با بیان اینکه تغییر ورزشگاه خانگی سپیدرود رشت منتفی شده خاطرنشان کرد: ورزشگاه شهید عضدی رشت فاقد امکانات اولیه به‌ویژه جایگاه تماشاگران بوده و تا عمق دومتری در این ورزشگاه گودبرداری شده است، این استادیوم به یک مخروبه تبدیل‌شده و صندلی‌های شکسته و زمین فاقد کیفیت، کمکی به سپیدرود رشت نمی‌کند.

وی با اشاره به روحیه بالای بازیکنان سپیدرود رشت پیش از آغاز دیدار مقابل پرسپولیس تصریح کرد: کادر فنی جدید سپیدرود رشت روحیه خودباوری را به بازیکنان تزریق کرده و شادابی خاصی در تمرینات مشاهده می‌شود، بازیکنان برای پیروزی مقابل پرسپولیس تهران هم‌قسم شده و بسیار امیدواریم با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به شانس بقای تنها نماینده لیگ برتری گیلان اظهار داشت: سپیدرود را در شرایط سختی تحویل گرفته و درحالی‌که اغلب کارشناسان از بقای این تیم قطع امید کرده‌اند، با قاطعیت کار را پیش برده و هدفی جز بقا در لیگ برتر نداریم، در بازی نخست مقابل نفت آبادان یک امتیاز ارزشمند کسب کردیم و در ۹ دیدار باقی‌مانده با کسب امتیازات لازم، جشن بقا در لیگ برتر را برپا می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)