پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارات یکی از بازیکنان تیم استقلال واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: در حالیکه قهرمانی‌های پرسپولیس تکراری‌ترین داستان داخل زمین فوتبال ایران در سالهای اخیر است، تهمت‌های بی‌پایه و اساس برخی از رقیبان نیز تکراری‌ترین داستان خارج از میدان این فوتبال شده است. یک روز مدیران عامل و اعضای کادرفنی و پیشکسوتانشان صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند و روز دیگر، نوبت به بازیکنانی تازه به دوران رسیده یا تمام شده می‌رسد که حالا اسم پرسپولیس را تبدیل به پرتکرارترین واژه در گفتگوهای خود کرده‌اند. یک روز از مهندسی می گویند، روزی دیگر از امداد غیبی و پارتی‌بازی.

به گمان ما دلیل آنهمه به زبان آوردن این واژه ها چیزی جز آن نیست که خود آنقدر با این عناوین در مرام و کردارشان آشنا و عجین هستند که لحظه ای از دهانشان نمی افتد، واژه هایی که وقتش است به صورتی جدی از سوی کمیته اخلاق و انضباطی پیگیری شود.

ما درکشان می کنیم تحمل آنکه بازیکنان ما یک روز با مشکلات مالی قهرمان لیگ شوند و روز دیگر با پنجره بسته به فینال آسیا برسند برایشان تا چه اندازه باید سخت و ناگوار باشد. برای ما، هواداران عزیز و البته بخش بزرگی از طرفداران فوتبال این پرسش پیش آمده که آیا خودِ این بازیکنان و مربیان و کارمندان و مدیران، واقعا به گفته های خود باور دارند؟

تردیدی نیست که بیشتر این افراد، چنین گفته‌هایی را تبدیل به یک بازی ذهنی برای فرار از فشار جامعه هواداری خود کرده‌اند که سالهاست چشمشان به جامی که قول داده اند برایشان بیاورند همواره خشک مانده است.

پس به آن‌هایی که از قدرت پرسپولیس هراس دارند، به آن‌هایی که به قهرمانی های پرسپولیس حسادت می‌کنند و به آن‌هایی که تلاش کردن را در این سال‌ها از پرسپولیس نیاموخته‌اند می‌گوییم که در این مدت هرچه تهمت زدید برای ما انگیزه شد. هر چه گفتید و تخریب کردید ما ساختیم و هر چه بی انصافی کردید این ما بودیم که در انتهای فصل جامها را بالای دست بردیم.

ما به خوبی دریافته‌ایم تا زمانی که اینطور تلاش کنیم و ‌چنین رقبایی داشته باشیم که تهمت زنی را به تمرین و تلاش ترجیح بدهند، قهرمانی‌هایمان ساده تر از قبل ادامه خواهد داشت.

آری، از ما بیاموزید، از پرسپولیس، پرافتخارترین و بزرگترین تیم ایران.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)