چرا باشگاه پرسپولیس جواب حاشیه سازی‌ها را نمی دهد ؟

مرجع خبری پرسپولیس : حملات بی سابقه جسین هدایتی و عباس انصاری فرد، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در “برنامه ورزش از نگاه دو” به حبیب کاشانی، واکنش های بسیاری را بر انگیخت. هر چند تماس های مکرر هواداران باشگاه پرسپولیس و خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی که خواستار پاسخگویی باشگاه به این اتهامات و حملات بی سابقه بودند با پاسخ منفی حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

راهبرد و سیاست باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی، دور شدن از حاشیه ها و نیز حفظ حرمت افرادی است که به هر ترتیبی منتسب به باشگاه پرسپولیس بوده و هستند. از طرفی وارد شدن به این بازی ها، می طلبد که هر روز بخش قابل توجهی از وقت مسئولان باشگاه به پاسخگویی در برابر حاشیه سازی ها و اتهامات بگذرد که این خود در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس روند رو به رشدی را در پیش گرفته است، دور شدن از هدف اصلی خود که قدم گذاشتن در مسیر قهرمانی است را در پی خواهد داشت.

وارد شدن به حاشیه ها و دور شدن از مسیر قهرمانی هر چند به ظاهر خواست افراد معدودی باشد اما قطعا منافی خواست هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس و مسئولان کنونی آن است.

برای اثبات این مدعا بدون هیچ گونه قضاوت و شرحی، اظهاراتی که تنها در طول 10 روز اخیر علیه حبیب کاشانی و باشگاه پرسپولیس بیان شده است را در ذیل می آوریم تا هواداران فهیم باشگاه، خود قضاوت کنند که پاسخگویی به اظهار نظرهای انبوه و حاشیه سازی ها به صلاح باشگاه است یا خیر ؟ هر چند به نظر می رسد پی گیری حقوقی و قضایی اتهامات مطرح شده در مصاحبه های اخیر می تواند ابعاد عجیب و ناپیدایی از مسایل مربوط به باشگاه پرسپولیس را دربرابر افکار عمومی قرار دهد.

ذکر این نکته ضروری است که مطالب زیر تماما تیتر و اخباری است که از مطبوعات، خبرگزاری ها و برنامه های رادیویی و تلویزیونی نقل شده است:

– هدایتی و انصاری فرد سرپرست موقت را به تو پ بستند؛ حمله گاز انبری به کاشانی

– حمله بی سابقه هدایتی به کاشانی: بعضی‌ها می خواهند با موج سواری محبوب دل مردم شوند!

– هدایتی: ظاهر اسلامی دارند و با دروغ پیش می روند !

– هدایتی در واکنش به درخواست باشگاه پرسپولیس برای انتقال علی کریمی: بی مایه فتیر است!

– عباس انصاری فرد: برکناری من کار کاشانی بود

– هدایتی: اول کریمی را بخرند بعد موج سواری کنند !

– ادعای بزرگ انصاری فرد: کاشانی خط داد تا جلوی سعید لو علیه من شعار بدهند !

– عباس انصاری فرد: بازگشت کریمی شعار تبلیغاتی آقایان است

– هدایتی: در این اوضاع خراب بازار هیچ کس به خاطر رضای خدا خرید و فروش نمی کند!

– عباس انصاری فرد: کرانچار را بعدا اخراج می کنند تا مرا مقصر جلوه دهند

– عباس انصاری فرد: کارهای کرانچار را یک آدم ناشی هم انجام نمی داد !

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)