سرمربی سابق تیم گهر دورود مبلغ دریافتی از این باشگاه را برای تکمیل ورزشگاه «جهان پهلوان تختی» این شهر به معتمدین این شهر واگذار کرد.

به گزارش ایسنا محمد مایلی کهن در بیانیه‌ای که خطاب به مردم لرستان نوشته از آنها به خاطر حمایت‌هایشان و تلاش شان برای تغییر فرهنگ فوتبال در ایران تشکر کرده است.

 

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن توسط محمد مایلی‌کهن به ایسنا ارسال شده، آمده است:

 

"به نام خداوند بخشنده مهربان

 

هموطنان نجیب، دل پاک، دلاور و دوست داشتنی لرستان (به ویژه شهرستان دورود)

 

با اهدای سلام، انگار همین دیروز بود که این افتخار نصیبم شد که به عنوان عضوی کوچک از ایرانی بزرگ و دوست داشتنی در خدمت شما دوستان عزیز باشم. روزی که با استقبال صمیمانه و پرشور و نشاط شما همراه بود و کیلومترها دورتر به استقبالمان آمده بودید. حال آن که به دلیل عدم لیاقت و شایستگی‌ام ادامه کار مقدور نیست، بدین وسیله به عنوان عضوی کوچک از ایرانی بزرگ و همیشه سرافراز از یکایک شما عذرخواهی می‌کنم . بدیهی است که در عرصه فنی تنها به دلیل عدم دانش فنی حقیر این من بودم که شکست خوردم نه شما چرا که برنده واقعی شما مردم عزیز، نجیب و دوست داشتنی بودید که فرهنگ جدیدی را به ورزش کشور و به ویژه به رشته زیبای فوتبال القا کردید و آن هم این که می‌توان بازنده بود، اما سرافراز و سربلند بود. می‌توان بازنده بود، اما برای توجیه آن زمین و زمان را به هم ندوخت. می‌توان بازنده بود، اما تیم حریف را محترم شمرد و تشویق کرد. می‌توان بازنده بود، اما داوران، این انسان‌های شریف و نجیب را مورد بی‌مهری قرار نداد. می‌توان بازنده بود … اما مهربان، دل پاک و نجیب بود و این را شما سلحشوران لر به معنای واقعی به منصه ظهور رساندید. اینک که به دلیل عدم لیاقت قادر به ادامه همکاری نبوده و نیستم، شک ندارم که در آینده و خصوصا در بازی‌های آینده، بیش از گذشته فرهنگ والای خود را به نمایش گذاشته تا شاید این فرهنگ مترقی به کل جامعه فوتبال و ورزشگاه‌های کشور تسری پیدا کند تا رشته جذاب و مهیج فوتبال به نظر حقیر در دنیای امروز نمی‌توان بدان به منزله یک رشته ورزشی و یا یک بازی نگریسته شود، از وضعیت فعلی خود با این همه استعداد و شیفته خارج گشته تا شاید در رشد فرهنگی آن به رشد فنی آن هم مانند سایر کشورهای مترقی در این رشته زیبا رسیده و همه از آن لذت ببریم.

 

در این مدت کوتاهی که افتخار همکاری نصیب این فرزند کوچک تان شده بود، 130 میلیون تومان مبلغ پرداختی از سوی مستاجر باشگاه (جناب آقای حاج حسین هدایتی) به این جانب بود که در نظر داشتم خدمتشان مسترد کنم، اما با رخصت از ایشان این وجه را در اختیار معتمدین محلی قرار خواهم داد تا صرف تکمیل ورزشگاه زیبای جهان پهلوان آقا تختی دورود گردد. امیدوارم سایر عزیزان و خیرین داخلی و خارج از کشور در این امر مهم کمک کرده (چرا که مبلغ فوق برای تکمیل استادیوم کافی نیست) تا شاهد تکمیل هر چه سریع‌تر ورزشگاه زیبا در کنار دل‌های مهربان دورودی‌ها باشیم. یقینا با اهتمامی که به وجود می‌آید در کنار ورزشگاه زیبا و مناسب و بودن استعدادهای فراوانی که در این مرز و بوم عزیزتر از جانم وجود دارد و از طرفی ایجاد ساختار مناسب باشگاه برای تیم محبوب گهر هر چه سریع‌تر شاهد بازگشت تیم به لیگ برتر بوده تا در کنار داشتن فرهنگی غنی از نظر فنی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، چرا که فرهنگ بالا در کنار توان فنی مناسب معنای بیشتری خواهد داشت.

 

در خاتمه بدون این که بخواهم نامی از کسی برده باشم، از همه کسانی که در این مدت به این بنده ناچیز کمک کرده‌اند قدردانی می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه اقوام و مردم سرافراز ایران به ویژه هموطنان نجیب، دوست داشتنی، دل پاک و سلحشور لرستان دارم.

 

درود بر دورود

 

برادر کوچک شما محمد مایلی‌کهن

 

92/1/18"

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)