پرسپولیس نیوز : پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای از برانکو حمایت کردند.

پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای از برانکو حمایت کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی، درست چند ساعت پس از حذف از جام جهانی و در روزهایی که مردم از بازی های دلاورانه ملی پوشان با غیرت این مرز و بوم سر مست بودند، موجی از ناراحتی و ابهام را در بین پیشکسوتان و هواداران تیم بزرگ پرسپولیس و بسیاری از مسولان و کارشناسان و پیشکسوتان دیگر تیم ها ایجاد کرده است. این اظهارات تند، توهین آمیز و متناقض در شرایطی مطرح شده که باشگاه و کادر فنی پرسپولیس که در کوران لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در دو فصل اخیر بیشترین نماینده را در اردوهای تیم ملی داشته همچون دیگر تیم ها و مربیان خارج از قوانین فیفا و فدراسیون فوتبال با تیم ملی ایران همکاری داشته است.
بدینوسیله ما پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز نارضایتی شدید از این اظهارات توهین آمیز و حاشیه ساز ، حمایت کامل خود را از سرمربی محترم و با دانش تیم محبوبمان اعلام می‌کنیم، قطعا ثبات باشگاه و ایستادن بر بام فوتبال ایران نشان از نقش مهم ایشان در باشگاه پرسپولیس دارد.
ما همواره حامی خانواده بزرگ پرسپولیس هستیم و از وزارت محترم ورزش و فدراسیون فوتبال می خواهیم به این موضوع ورود کنند تا بیش از این حرمت ها شکسته نشده و فوتبال ایران و پرسپولیس آبستن حواشی و جنجال ها نشوند. بازی های ملی تمام شد و حالا تک تک ما در خانواده بزرگ پرسپولیس همدل و متحدتر از گذشته با آگاهی از سنگ اندازی ها برای هت تریک نکردن سرخ های باغیرت در قهرمانی، باید در مسیر موفقیت یار و همراه پرسپولیس باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)