پرسپولیس نیوز: شرکت آتیه‌داده‌پرداز با صدور بیانیه‌ای، هرگونه دخل و تصرف وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات را در فرایند انتخاب کارگزار برند باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است؛ در فرایند انتخاب و معرفی کارگزار برند باشگاه پرسپولیس خبری تحت عنوان “ تماس وزیر جوان کابینه با وزارت ورزش در جهت تاثیرگذاری بر روند انتخاب کارگزار برند برای این باشگاه “ و اعمال نظر وزیر در این پروسه در رسانه‌ها منتشر شد که به هیچ وجه صحت نداشت، لذا شرکت آتیه داده پرداز طی این بیانیه و با صراحت، ضمن تکذیب هرگونه دخل و تصرف جناب آقای دکتر جهرمی وزیر محترم ارتباطات وفناوری اطلاعات در انتخاب کارگزار، از زحمات و حمایتهای وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکر وقدردانی می نمایند.

بدیهی است اخباری از این دست نمی‌تواند تاثیری در رویکرد حمایتی ایشان از ورزش کشور و خصوصاً باشگاههای پرطرفدار ایران داشته باشد. وزارت محترم ارتباطات و شخص جناب جهرمی پیش از این با درکی صحیح از شرایط بغرنج باشگاهداری در ایران نسبت به همراهی و هماهنگی اپراتورها وشرکت‌های حوزه IT درحمایت از باشگاهها نقش بسزایی ایفا کرده‌اند که برای فوتبال و ورزش ایران غیر قابل انکار و مستحق قدردانی و سپاس می‌باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)