پرسپولیس نیوز: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از وزیر می‌خواهم هیات مدیره ای که منصوب کرده عکسهایشان را برای ما در واتس آپ بفرستد تا ما آنها را ببینیم.

علیرضا بیرانوند بعد از برد پرسپولیس مقابل سایپا  در خصوص تقدیری که از او صورت گرفت گفت: باعث افتخارم است در کنار علی دایی چنین تندیسی گرفتم و این وظیفه ام را سنگین تر کرد که در آینده باز هم به همشهریانم کمک کنم.

وی در مورد بازی گفت: بازی سنگیی بود و وقتی گل اول را خوردیم که به نظر به پای اسدی برخورد کرد یاد بازی روز گذشته تراکتورسازی افتادم.اشتباه روی کرنر بود و باعث شد چنین گلی دریافت کنیم. فکر می‌کنم در دقایقی از بازی بچه ها تیم حریف را دستکم گرفتند و کمی سر به هوا بازی کردند. من این را می‌دانستم.

وی در خصوص اینکه یکی از گل ها با پرتاب دست وی به ثمر رسید گفت: خوشحالم که پرتاب دستم به نتیجه رسید چون قبلا هم این کار را کرده بودم، این پرتاب دستم که منجر به گل شده را به هواداران تقدیم می‌کنم.

بیرانوند در خصوص برتری تیمش در این بازی گفت:سایپا برای برد آمده و تیم چغری بود.خودمان می‌دانستیم فشار بازی زیاد است و فکر می‌کنم بازی که سایپا رو به روی پرسپولیس انجام داد ۲ برابر بازی های گذشته انرژی گذاشت.

وی در خصوص اظهارات کاشانی علیه برانکو  و دلخوری سرمربی سرخپوشان گفت: من هم جای برانکو باشم ناراحت می‌شوم. من که سال ۹۷ آقای کاشانی را ندیدم، از وزیر می‌خواهم هیات مدیره ای که منصوب کرده عکسهایشان را برای ما در واتس آپ بفرستد تا ما آنها را ببینیم. ما اصلا هیات مدیره را نمی‌شناسیم. از آقای سلطانی فر می‌خواهم که نامه ای به آنها بنوسید که حداقل در تمرینات ما شرکت کنند و سال نو را تبریک بگویند!

وی تاکید کرد:کاشانی حرف بدی زده و احتمال دارد به خاطر این صحبت ها برانکو  واکنش هم نشان بدهد.

وی در خصوص اینکه شایعه شده برانکو به تیم ملی می‌رود گفت: سوال سختی است.  به هر حال در آنجا سرمربی ۵۰ میلیون ایرانی هستید.من جای برانکو بودم هیچوقت الان تیم ملی را انتخاب نمی‌کردم.

بیرانوند در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: ما ۵۰ درصد راه را رفته ایم. شاید هواداران ما از برد استقلال مقابل سپاهان خوشحال نشده باشند ولی من از ته دل خوشحال شدم که استقلال بازی را برد! اولا چون دوستان من آنجا هستند و دوم اینکه دیدید که با این برد استقلال اختلاف ما و سپاهان زیاد شد. شاید هواداران خیلی از برد استقلال شاد نشدند ولی من خوشحال شدم چون به نفع ما بازی کردند. بازی با ذوب‌آهن خیلی مهم است و اگر آن بازی را ببریم کار بزرگی کردیم.

وی در خصوص کمک به مردم سیل زده و اینکه مردم در این راه خیلی کمک کردند گفت:خیلی خوشحال هستم که این اتفاق افتاد.به خصوص اتفاقی که در پل دختر رخ داد و مردم کمک های زیادی کردند. من از روزی که کمک ها را به آنجا بردم باز هم پیگیر هستم و در این چند روز هم باز هم کمک هایی به آنجا ارسال کردم. اگر مرخصی داشته باشم دوباره به آنها سر می‌زنم.

گلر پرسپولیس در خصوص شایعه بازگشت امیری به پرسپولیس گفت: با او در تماس هستم، او فعلا شرایط خوبی در تیمش در ترکیه دارد. اگر او برگردد خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او یک تصمیم گرفت چون از نظر مالی خیلی برایش خوب بود. او دیر وارد فوتبال شد و به همین دلیل برای حل مشکلات مالی به آنجا رفت. اگر او برگردد تونل معروف را برای طارمی که درست کردیم برای او هم درست خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)