پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: قدم اول را محکم برداشتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران،‌گفت: به مردم عزیز ایران،‌کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. قدم اول را محکم برداشتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه توانست در اولین بازی کلین‌شیت کند، گفت: گل نخوردن به کل تیم باز می‌گردد. اگر قصد کسب امتیاز داریم ابتدا نباید گل بخوریم. درست است که ۵ گل زدیم اما احتمال داشت گل هم دریافت کنیم. در ۱۰-۱۵ دقیقه اول بازی هم خیلی زیر فشار بودیم. گل نخوردن برای کل تیم است و از حمله شروع می‌شود.

بیرانوند در مورد اینکه تیم ملی نسبت به کره و استرالیا نتایج بهتری کسب کرد و حالا با این نتیجه  آیا احتمال دارد مسیر قهرمانی ایران هموار شود، اظهار داشت: این حرف که می‌زنید اشتباه است. ما راهمان را می‌رویم. باید بازی با یمن را ببینیم تا نقاط قوت و ضعف‌مان را دوباره ببینیم و کارمان را پیش ببریم. دیگر روی بازی با ویتنام تمرکز داریم. باید این بازی را قدرتمند پشت سر بگذاریم. شما قبل از این دیدید که تیمی مثل اردن مقابل قهرمان دوره قبل به پیروزی رسید. اردن برای تیمی مثل یمن الگو می‌شود و در ابتدای بازی به ما فشار آوردند.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد اینکه نکته ویژه تیم ملی در بازی  دیروز همدلی بود و بازیکنان در موقعیت‌های خوب هم به یکدیگر پاس می‌دادند، گفت: همه ما یک تیم هستیم. خدایی نکرده کسی برای خودش بازی  نمی‌کند و همه به دنبال موفقیت تیم هستند. از من پرسیدند بهترین بازیکن تیم ملی چه کسی می‌شود که در پاسخ اعلام کردم اگر قرار است موفق باشیم و رو به جلو حرکت کنیم بهترین بازیکن ما باید تیم ایران باشد. بازیکنان آنقدر باهم خوب هستند که برایشان موفقیت تیم در اولویت قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)