پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: شک نکنید یکی از آرزو‌هایی که کی‌روش دارد این است که ایران را برای اولین بار به دور دوم جام جهانی ببرد.

علیرضا بیرانوند بعد از تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه, اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که شرمنده مردم ایران شدیم و دوم باید بگویم که به خودمان افتخار می‌کنیم. افتخار می‌کنم که چند سال در تیم ملی با این بچه‌ها هستم. کی‌روش واقعاً نشان داد که مربی بزرگی است و باعث افتخارم است که زیر نظر او خیلی چیزها یاد گرفتم.

وی ادامه داد: کل تیم, مدیریت, سرپرست, تدارکات, ماساژور‌ها و مدیر رسانه‌ای همه زحمت کشیدند و واقعاً یک تیم خوب بودیم. استحقاق این را داشتیم که تاریخ‌سازی کنیم اما حیف شد. همانطور که کی‌روش گفت با ۵ امتیاز می‌توانستیم صعود کنیم اما حیف شد و شرمنده مردم ایران شدیم, اما بازهم مردم الان خوشحال هستند چون بچه‌ها تمام زحمت خودشان را کشیدند. به نظرم می‌توانستیم دقیقه آخر هم برنده باشیم اما در صحنه آخر باید همه مهدی (طارمی) را درک کنیم که در دقایق آخر شرایط سختی داشت. او و بقیه بازیکنان خیلی دویدند و باور نمی‌کنم که این قدر خوب بودیم. قبل از جام جهانی به اینجا آمده بودیم تا کار‌های بزرگی انجام دهیم و دیدید چه اتفاق خوبی افتاد. همه باید به حضور ایران در این جام افتخار کنند. به همه نشان دادیم که چه تیم قوی‌ای هستیم و چقدر پشت هم هستیم و چقدر برای هم جان می‌دهیم, اما حیف شد و شرمنده مردم ایران شدیم. از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو, عنوان کرد: پنالتی شرایط خاص خودش را داشت. رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و همانطور که می‌دانیم او به دنبال کسب ششمین توپ طلایی خود است. برای من باعث افتخار است که توانستم پنالتی او را بگیرم. اول از همه برای مردم ایران خوشحالم که توانستم پنالتی رونالدو را بگیرم و به تیم کمک کنم. شما دیدید که بعد از پنالتی ما بازی را دست گرفتیم و چند موقعیت داشتیم که بتوانیم گل بزنیم اما واقعاً حیف شد. واقعاً عالی بازی کردیم. در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ روز قبل از آمدن به روسیه اردوی خوبی در ترکیه داشتیم هرچند می‌توانستیم بازی‌های دوستانه‌ خوبی داشته باشیم اما این اتفاق رخ نداد. ما خیلی تلاش کردیم و دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم که برای این مسابقات جان دادند. دست کی‌روش را هم می‌بوسم که این تیم را به خوبی جمع کرده و امیدوارم او سال‌های سال در ایران بماند و به فوتبال ایران کمک کند. شک نکنید یکی از آرزو‌هایی که کی‌روش دارد این است که ایران را به دور دوم جام جهانی برای اولین بار ببرد. می‌دانم اگر بگذارند او به درستی کارش را انجام دهد این اتفاق خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)