پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه باید دوران سربازی را بگذرانم احتمال جدایی‌ام در نیم‌فصل از پرسپولیس وجود دارد اما همه چیز به خودم بستگی دارد.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل سایپا گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم با پیروزی عازم تعطیلات می‌شویم تا با اعتماد به نفس کامل‌تری تمرینات را پیگیری کنیم. سایپا هم تیم خوبی داشت که ما را هم اذیت کرد اما ما هم از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم.

وی درباره شایعه جدایی‌اش در نیم‌فصل از پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه باید دوران سربازی را بگذرانم احتمال دارد در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شوم. تصمیم بسیار سختی است اما چون متأهل و دارای ۲ فرزند هستم دوران سربازی‌ام کوتاه است و بعد از مشورت با خانواده و وکیلم تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به محرومیت احتمالی این باشگاه در فصل نقل و انتقالات آیا جدایی او به این تیم ضربه نمی‌زند؟ گفت: من باید به فکر خودم و آینده‌ام باشم چون جام جهانی نزدیک است و آرزوی هر بازیکنی حضور در جام جهانی است. من هم تلاش می‌کنم در ترکیب نهایی تیم ملی قرار بگیرم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌توانست مهلت تحصیلی‌اش را تمدید کند؟ گفت: تا ۱۰ سال دیگر هم می‌توانستم دانشگاه را تمدید کنم، همه چیز دست خودم است اما ۲-۳ هفته قبل از نیم‌فصل تصمیم نهایی را اعلام خواهم کرد. من با پرسپولیس قرارداد دارم اما پس از مشورت با خانواده و بزرگانم برای آینده تصمیم خواهم گرفت. پیش از بازی با استقلال خوزستان هم با برانکو صحبت کردم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود طلبش را از باشگاه نفت دریافت کرده است، گفت: نمی‌خواستم مصاحبه کنم اما تا فردا به باشگاه نفت فرصت می‌دهم با من، امیری و حسینی تسویه کند، اگر این کار را نکند چون حکم کمیته استیناف را دارم تمام مسائلی که می‌دانم تحویل رسانه‌ها می‌دهم تا همه مردم بدانند. ۸ روز دیگر به باشگاه نفت مهلت داده شده است اما یک قدم هم بر نداشته است، چرا هیچکس پاسخگوی ما نیست؟

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: از فردا که به اردوی تیم ملی برویم تا ۲۵ روز دیگر هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم اما اگر تا فردا تسویه نکنند قبل از حضور در اردوی تیم ملی همه چیز را خواهم گفت. چندین جلسه را با جهانیان برگزار کردم و خیلی با آنها کنار آمدم، فقط به ساکت و تاج می‌گویم چطور مالکیت باشگاهی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند را به کسی داده‌اند که دفتر در کارواش است و ماشین می‌شورند؟ وقتی به دیدار جهانیان رفتم در این مدت ماشینم را شستند و تحویلم دادند، چطور این تیم را تحویل این آدم دادند؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)