پرسپولیس نیوز: دروازه بان تیم ملی کشورمان گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بعد از چهل و سه سال بتوانیم قهرمان آسیا شده و تاریخ‌سازی کنیم.

علیرضا بیرانوند در خصوص اینکه تیم ملی پنج بازی بدون گل خورده و با اقتدار به نیمه نهایی آسیا صعود کرده، گفت:‌ به مردم ایران تبریک می‌گویم، همچنین به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، چرا که همگی واقعا زحمت می‌کشیم و همه نیت ما این است که مردم را خوشحال کنیم، خدا را شکر می‌ کنم که پس از پانزده سال دوباره به جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسیدیم و امیدوارم که این روند خوب را ادامه دهیم هر چند که الان باید فقط به بازی با ژاپن فکر کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم که قهرمان آسیا شویم تا پس از چهل و سه سال باز هم به این مقام برسیم. امیدوارم که بتوانیم به فینال آسیا برویم تا یکبار دیگر دل مردم را شاد کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص تیم ژاپن و رویارویی‌اش با تیم ملی ایران افزود: الان بازی ما تازه تمام شده و در حال حاضر استراحت خواهیم کرد، اما از وقتی کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، نقاط قوت و ضعف ژاپن را بررسی خواهیم کرد، ان شاالله که اتفاقات خوبی بیفتد.

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که دو بازی تا تاریخ‌سازی تیم ملی زمان باقی مانده و آیا این حس بین بازیکنان تیم ملی هست که بتوانند بعد از چهل و سه سال قهرمان آسیا شویم، گفت:‌صددرصد این حس را داریم، همانطور که مردم و شما خبرنگاران هم این حس را دارید ما هم داریم، این حس ما دو برابر است چرا که ما در حال و هوای بازی‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم تا دل مردم شاد شود، اما واقعا کار سخت است، چرا که همه تیم‌ها خوب هستند. امشب ایران و ژاپن به مرحله بعد رفتند و مسلما فردا هم دو تیم قدرتمند دیگر به نیمه نهایی آسیا می‌آیند، از حالا باید تمرکز ما دو برابر شود. تا الان که اشتباهی نکردیم و امیدوارم بعد از این هم اشتباهی نکنیم تا تیم‌ها از آن استفاده نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)