پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو یکی از بهترین گزینه‌ها برای فوتبال ایران است.

علیرضا بیرانوند در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان و نام آوران ورزش اظهار داشت:‌ خوشحالم و فکر نمی‌کنم دیگر چنین شانسی نصیب من شود. تمام اسطوره‌های فوتبال ایران و آسیا امروز اینجا بودند و اتفاقی بزرگ و به یاد ماندنی بود برای من.

وی ادامه داد: از تمام پیشکسوتان عزیزم و به خصوص آقای پروین تندیسی به یادماندنی را دریافت کردم. این نشان داد که پیشکسوتان چقدر به جوانان بها می‌دهند و آنها را رو به جلو حرکت می‌دهند. امیدوارم بتوانم این زحمات را جبران کنم. دست بوس تمام پیشکسوتان هستم. حضور در مراسم امروز برای من به یادماندنی بود.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس درباره کدورتی که بین او و قلیچ وجود داشت، گفت: از کسی ناراحتی و کدورتی ندارم. اگر قرار باشد از تمام کسانی که از من انتقاد می‌کنند ناراحت باشم، خیلی می‌شود. قلیچ پیشکسوت من است و دوست دارد تیمش موفق شود. او هم حق انتقاد دارد و برای من قابل احترام است. خودش سال‌ها در پرسپولیسی بازی کرده واز او ناراحت نیستم. حتی به خودش هم گفتم هر وقت که دوست دارد، می‌تواند انتقاد کند و من هم اعتراضی ندارم.

بیرانوند درباره حواشی که در خصوص حضورش در مراسم بهترین‌های آسیا رخ داد،‌گفت: باید واقع‌بین باشیم. وقتی قطر میزبان جام جهانی است، باید این موضوع از بعد تبلیغاتی نشان داده شود. وقتی دو سال متوالی دو بازیکن این کشور مرد سال فوتبال آسیا می‌شود و تیم‌شان هم قهرمان جام ملت‌های آسیا شد و این کار را برای دیگران سخت می‌کند. زمانی که به آنجا رسیدم، شنیدم که نماینده قطر در مراسم حضور پیدا نخواهد کرد.در حالی که طبق آئین‌نامه فرد منتخب حتما باید در مراسم حاضر باشد. به همین دلیل من امیدوار بودم.

وی افزود: مردم و هواداران به خاطر توئیتی که ناظمی زده بود، ناراحت بودند. فکر می‌کنم ناظمی هم فکر می‌کرد می‌تواند از این طریق با حمایت هواداران به AFC برای انتخاب نماینده ایران فشار آورد. با صحبتی که با وکیلم هم داشته همین موضوع را عنوان کرده اما آنجا هم که با نماینده AFC صحبت کردم که او گفت درست است که از نظر انفرادی جزو بهترین‌ها هستی اما از نظر تیمی ایران نتیجه خوبی نگرفته است.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان گفت: همه چیز عالی است اگر بازی آخر را دیده باشید می‌بینید که همه هواداران خوشحال بودند.

بیرانوند درباره جدایی ویلموتس از تیم ملی و انتخاب سرمربی گفت: ۴ ماه فدراسیون وقت دارد، تصمیمی درست بگیرد. هر تصمیمی بگیرند، به نفع تیم ملی خواهد بود. تمام مربیان داخلی به غیر از علی دایی تیم دارند. اگر قرار است یک مربی خارجی بیاید، به غیر از وحید هاشمیان کسی نمی‌تواند به او کمک کند. حتی شاید هاشمیان در دو بازی هنگ کونگ و کامبوج سرمربی تیم ملی باشد. امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال ایران رخ دهد.

وی درباره انتقاداتی که به حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی و بازگشت به عقب با انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال می‌شود، گفت: به نظرم برانکو یکی از بهترین گزینه‌ها برای فوتبال ایران است. او سال‌ها در ایران حضور داشته و تمام بازیکنان را به نام می‌شناسد. زمانی که کی‌روش سرمربی تیم ملی بود، ۸-۹ بازیکن از پرسپولیس حضور داشتند که زیر نظر برانکو تمرین می‌کردند. اگر قرار به انتخاب مربی خارجی باشد، به نظرم برانکو می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)