پرسپولیس نیوز: دو بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در بین بازیکنانی جای گرفتند که در جام بیست‌ویکم عملکردی تأثیرگذار داشته‌اند.

سایت «ایندین فوتبال نِت‌ورک» به معرفی شش بازیکن آسیایی پرداخت که در جام جهانی ۲۰۱۸ با عملکرد خود، هواداران را تحت‌تأثیر قرار داده‌اند. در این بین نام علیرضا بیرانوند و سیدمجید حسینی هم دیده می‌شود که به ترتیب در رده‌های دوم و ششم این رده‌بندی هستند.

این سایت هندی در مورد دو ملی‌پوش فوتبال کشورمان نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران مهاجمان بااستعدادی در آسیا از جمله سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دارد، اما خط دفاعی این تیم بود که در جام جهانی ۲۰۱۸ تأثیرگذار نشان داد. آنها در سه بازی خود در گروهی که با اسپانیا و پرتغال همگروه بودند، تنها دو گل دریافت کردند. بازیکن کلیدی خط دفاعی ایران در این تورنمنت سیدمجید حسینی بود که در تقابل با مهاجمانی همچون کریستیانو رونالدو و دیه‌گو کاستا عملکردی تأثیرگذار داشت. این مدافع میانی تنها ۲۲ سال سن دارد و آینده شگفت‌انگیزی را پیش‌روی خود می‌بیند.

علیرضا بیرانوند نیز چند سال پیش در ایران بی‌خانمان بوده، وقتی که خانه‌اش را جهت تحقق رؤیای خود برای فوتبالیست شدن ترک کرد. دروازه‌بان تیم ملی ایران عملکردش تأثیرگذار بود و ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را در دیداری که ایران موفق شد پرتغال را یک – یک متوقف کند، مهار کرد».

گاکو شیباساکی از ژاپن، جو هیون وو از کره جنوبی، سالم الدوساری از عربستان و تاکاشی اینوی از ژاپن دیگر بازیکنان مدنظر این گزارش هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)