مرجع خبری پرسپولیس : حسرت خوردن بی‌فایده است اما اگر همان توپ آرفی در وقت‌های تلف‌شده در دروازه بنیادکار می‌نشست و بازی را 2-2 می‌کرد امروز پرسپولیس بخت زیادی برای صعود داشت.

 

پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت و این اتفاق در روزی رخ داد که این تیم به اولین پیروزی خود در این مسابقات رسیده بود. برد بنیادکار برابر الوحده باعث شد ادامه مسابقات پرسپولیس جنبه تشریفاتی پیدا کند، چون قرمزها نهایتا می‌توانند با رقیب ازبکستانی هم‌امتیاز شوند و با توجه به شکست در بازی مستقیم این هم‌امتیاز شدن هم دردی از شاگردان دایی درمان نخواهد کرد.

 

در واقع پرسپولیس بیشترین لطمه را از همین شکست مقابل بنیادکار خورد. چون با وجود نتایج ضعیفی که در 3بازی اول گرفته بود به لطف نزدیکی امتیاز تیم‌ها حتی در صورت تساوی خانگی مقابل بنیادکار هم امروز می‌توانست با 6امتیاز و هم‌امتیاز با ازبک‌ها در رتبه دوم بنشیند و به اتفاقات روز آخر چشم بدوزد. حسرت خوردن بی‌فایده است اما اگر همان توپ آرفی در وقت‌های تلف‌شده در دروازه بنیادکار می‌نشست و بازی را 2-2 می‌کرد امروز پرسپولیس بخت زیادی برای صعود داشت.

برد دیروز سرخپوش‌ها اولین برد این تیم بود و جالب این‌که برای صدرنشین عربستانی این گروه هم اولین شکست امسال محسوب می‌شد. الاتحاد بعد از 3برد و یک تساوی دیروز اولین باخت خود را متحمل شد. این تیم که جز پرسپولیس از هیچ تیم دیگری در این گروه گل نخورده با شکست دیروز شانس صدرنشینی را همچنان برای ازبک‌ها باقی گذاشت.

 

در روز آخر این گروه بازی پرسپولیس و الوحده در حکم بازی سوم-چهارمی است و در مصاف دو تیم صعودکرده هم الاتحاد با یک تساوی و بنیادکار با کسب پیروزی می‌توانند سرگروه باشند. نکته این‌که الاتحاد که در دور رفت حداکثر امتیازات را گرفته بود از دو بازی برگشت فقط یک امتیاز گرفته و برعکس بنیادکار که در بازی‌های رفت پیروز نشده بود هر دو بازی برگشت خود را برده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)