شنبه 12 اردیبهشت (14:44)

مرجع خبری پرسپولیس: در شرايطي كه عباس انصاري‌فرد با صراحت از بركناري افشين پيرواني خبر داده اين مربي ماجراي اخراجش از پرسپوليس را شايعه مي‌داند.

پيرواني با اشاره به اين موضوع مي‌گويد: خبر بركناري من دروغ است و به هيچ عنوان از پرسپوليس اخراج نشده‌ام. اگر خودتان هم پيگيري كنيد متوجه خواهيد شد كه اين خبر به هيچ عنوان صحت ندارد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه فكر نمي‌كنيد با مصاحبه انصاري‌فرد كه با صراحت از بركناري شما حرف زده است ديگر جايي در پرسپوليس نداريد مي‌گويد: من اخراج نشده‌ام و امروز هم به دليل شركت در كلاس‌هاي مربيگري در تمرين پرسپوليس شركت نكردم. فردا هم كلاس مربيگري داريم ولي من در تمرين پرسپوليس شركت مي‌كنم.
 
نمي دانم خبر اخراج بنده را چه کسي به مطبوعات داده است اما مطمئنم که اين هم يک سناريوي تازه است تا به وسيله آن جو تيم را خراب کنند.
 
پيرواني افزود: بنده فقط مربي پرسپوليس هستم و تصميمات نهايي را آقاي وينگادا اتخاذ مي کند. لذا در مورد مسائل پرسپوليس بنده نبايد صحبت کنم. همه مي دانند که من اهل حاشيه نيستم.
وي ادامه داد:سال گذشته از ابتداي فصل داستان سازي براي پرسپوليس شروع شد و ظاهراً امسال آقايان درانتهاي مسابقات تازه يادشان افتاده براي ما سناريو بنويسند. که اخراج بنده نيز يکي از همان داستان ها است.
پيرواني در انتها گفت: پرقدرت کارم را در پرسپوليس ادامه مي دهم و تا زماني که باشگاه به وجودم نياز داشته باشد همکاري مي کنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)