مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس در تمرينات عصر امروز به بازيكنان تأكيد مي كرد پاس‌هاي عمقي بدهند.

 

بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 16:05 دقيقه به وقت محلي (17:35 دقيقه به وقت تهران) عصر امروز با حضور در يكي از زمين‌هاي چمن هتل تايتانيك تمرينات خود را زير بارش باران آغاز كردند.

 

بازيكنان در ابتدا با دويدن و انجام نرمش‌هاي كششي به گرم كردن بدن‌هاي خود مشغول شدند. بازيكنان پس از گرم كردن به 2 تيم با كاورهاي قرمز و زرد تقسيم شده و فوتبال دستگرمي بازي كردند.

علي دايي، سرمربي پرسپوليس در اين بازي تأكيد مي‌كرد تا بازيكنان بيشتر از پاس‌هاي عمقي استفاده كنند.

 

بخش اول اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به سود قرمزها با گل‌هاي نوروزي و آرفي به پايان رسيد و در ادامه جابه جايي‌هايي در تركيب 2 تيم به وجود آمد و در بخش دوم به نظر مي‌رسيد بازيكناني كه از شانس بيشتري براي حضور در تركيب اصلي پرسپوليس برخوردار هستند در كنار يكديگر در تيم زرد قرار گرفته‌اند. در اين بخش نيز تيم زرد با تك گل آرفي پيروز شد.

*در ابتداي تمرين دروازه‌بان‌ها به صورت اختصاصي با يحيوي، مربي دروازه‌بان‌ها كار كردند و در ادامه با آغاز فوتبال دستگرمي به تركيب تيم‌ها اضافه شدند

.

*بازيكنان پرسپوليس طبق معمول چند جلسه اخير با 2 دستگاه اتوبوس خود را به محوطه تمرين رساندند.

* سكوبرت و مياچ، بازيكن و مربي تيم فوتبال پرسپوليس كه براي پيگيري كارهاي ويزاي خود به استانبول سفر كرده بودند و در تمرين عصر امروز هم مانند تمرين صبح غايب بودند.

*پرسپوليسي‌ها صبح فردا آخرين تمرين خود را قبل از برگزاري بازي مقابل اينتراخت فرانكفورت در زمين چمن اصلي هتل تايتانيك انجام مي‌دهند.

اردوي پرسپوليس تا 19 دي به طول مي انجامد و اين تيم در اين مدت دو ديدار تداركاتي برگزار خواهد كرد. شاگردان دايي فردا به مصاف اينتراخت فرانكفورت آلمان مي روند. آنتاليا اسپور تركيه و كلن آلمان دو تيم ديگر شركت كننده در اين تورنمنت هستند و پرسپوليس شنبه آينده با يكي از اين دو تيم در فينال يا رده بندي اين تورنمنت، مصاف خواهد داد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)