پرسپولیس نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تامین ایمنی تماشاگران دیدار پرسپولیس- السد از سوی آتش نشانان تهرانی خبر داد.

سید جلال ملکی درباره تدابیر آتش نشانی برای تامین ایمنی دیدار دو تیم پرسپولیس _ السد گفت: عوامل آتش نشانی برای دیدار دو تیم پرسپولیس و السد که روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود در آماده باش کامل خواهند بود و علاوه بر آنکه ایستگاه ۲۰ آتش نشانی در مجاورت ورزشگاه آزادی از آماده باش ویژه ای برخوردار است، ایستگاه های اطراف ورزشگاه نیز در آماده هستند.

وی با بیان اینک در روز بازی دو تیم، بیش از ۵۰ نفر از آتش نشانان در محل حضور خواهند داشت، گفت: همچنین ۱۲ دستگاه خودروی منبع دار سنگین، پنج دستگاه موتورسیکلت و شش دستگاه خودروی سبک در اطراف ورزشگاه مستقر خواهند بود و نسبت به تامین ایمنی تماشاگران اقدام خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: علاوه بر این تعدادی از فرماندهان و روسای آتش نشانی نیز در محل حضور داشته و از استقرار آتش نشانان و مأموریت آنان بازرسی خواهند کرد.

ملکی افزود: توصیه همیشگی ما به تماشاگران این است که در صورت بروز هرنوع حادثه ضمن حفظ خودنسردی خود موضوع را به مأموران آتش نشانی مستقر در محل یا سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)