پرسپولیس نیوز: رئیس فدراسیون فوتبال در نشستی با مسئولان کمیته داوران، تأکید کرد که در هفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ یک از داوران شایسته استفاده شود.

نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با محمدرضا ساکت، دبیرکل، رئیس و سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این نشست، مهدی تاج با تأکید بر ضرورت استفاده از داوران شایسته درهفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ یک، افزود: در این مقطع حساس از فصل، باید روند قضاوت‌ها به شکل مطلوب پیش برود و در نهایت با حفظ و حفاظت از کیان داوران برتر، لازم است با اشتباهات احتمالی برخورد قاطع صورت پذیرد. این  فرآیند باید به اطلاع عموم هم برسد و در نهایت جامعه فوتبال با طیب خاطر و آرامش کامل، نظاره‌گر مسابقات حساس باقیمانده در لیگ برتر و لیگ یک باشند.

وی افزود: کمیته داوران در روز برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر و لیگ یک در هفته‌های باقیمانده، ستاد مستقر در فدراسیون را تشکیل خواهد داد تا به شکل منظم کلیه فعل‌وانفعالات مرتبط را قبل، حین و پس از بازی‌ها زیر نظر بگیرد. ضمن اینکه بحث بازبینی کلیه مسابقات هم طبق برنامه پیش خواهد رفت.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از دبیرکل فدراسیون بابت برگزاری نشست‌های ویژه با کمیته اخلاق، کمیته انصباطی، حراست، مسئولان برگزاری و سایر نهادهای ذی‌صلاح در هفته‌های گذشته تقدیر به عمل آورد و بر برگزاری این جلسات در هفته‌های آینده به صورت منظم تأکید کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)