پرسپولیس نیوز: مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد که اصلی‌ترین رقیب این تیم برای کسب عنوان قهرمانی، پرسپولیس است.

مسعود تابش در مورد شرایط فعلی سپاهان و برد هفته هشتم این تیم برابر نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه این بازی را هم با برد پشت سر گذاشتیم. البته حریف ما هم تیم شایسته‌ای بود و نسبت به هفته‌های گذشته پیشرفت کرده بود، ولی ما در خانه حریف سه امتیاز مهم گرفتیم. امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهیم.

وی با اشاره به شانس قهرمانی سپاهان و اینکه کدام تیم را اصلی‌ترین رقیب زردپوشان می‌داند، تأکید کرد: من شانس زیادی برای قهرمانی سپاهان قائلم، چون امسال تیم خوبی داریم. البته از حالا هیچ تیمی نمی‌تواند ادعای قهرمان شدن داشته باشد، ولی ما هدفی جز قهرمانی نخواهیم داشت و در این راه نهایت تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت. فکر می‌کنم پرسپولیس اصلی‌ترین رقیب ما برای کسب عنوان قهرمانی است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که «آیا باشگاه سپاهان به مربی یا بازیکن خاصی بدهکار است؟»، تصریح کرد: خوشبختانه به مربی یا بازیکن خاصی بدهکار نیستیم. باشگاه سپاهان همیشه تلاش می‌کند تا حق و حقوق مربیان، بازیکنان و عواملش را به درستی پرداخت کند. ما در این زمینه مشکل خاصی نداریم. در ضمن تا اینجای فصل هم به تعهدات‌مان در قبال بازیکنان و مربیان عمل کرده‌ایم.

تابش در خصوص اینکه اختلاف باشگاه سپاهان و محمدرضا خلعتبری به کجا رسید، عنوان کرد: مسئله خاصی میان ما و خلعتبری وجود ندارد. به‌هرحال این بازیکن ادعایی کرده و ما با او صحبت خواهیم کرد تا به توافق برسیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به شرایط این تیم در جام حذفی گفت: ما با نساجی بازی داریم و هدف‌مان پیروزی است تا به مرحله بعدی برویم. به‌هرحال در جام حذفی هم به قهرمانی فکر می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)