مرجع خبری پرسپولیس  : نايب رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به اقدامات دو باشگاه الاتحاد عربستان و السد قطر گفت: اميدوارم پرسپوليس و استقلال با برد پاسخ اين كارشكني‌ها را بدهند.

 

مهدي تاج در مورد مذاكره با مجيد جلالي و اظهارات مسعود رضاييان مبني بر اينكه فدراسيون اول بايد با باشگاه فولاد مذاكره مي كرد، تصريح كرد: ما مي دانيم كه مجيد جلالي با فولاد قرارداد دارد و خود را هم ملزم مي دانيم با اين باشگاه مذاكره كنيم و اين اتفاق خيلي زود رخ خواهد داد. قرار است كفاشيان با مسئولان فولاد وارد مذاكره شود.

 

وي افزود: به طور حتم تا زماني كه با باشگاه فولاد به توافق نرسيم كاري انجام نمي دهيم. جا دارد از مسئولان فولاد هم تشكر و قدرداني كنيم.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص اينكه براي سرمربي تيم ملي چه تصميماتي گرفته شده، تاكيد كرد: تصميم داريم در اين باره صحبتي نكنيم تا بتوانيم در آرامش كارهاي خود را انجام دهيم. در مورد تيم اميد اگر با مجيد جلالي به توافق برسيم حتما اعلام مي كنيم. در مورد سرمربي تيم ملي هم هر گاه نهايي شد اعلام مي شود.

تاج در مورد كارشكني عربستاني ها به هنگام ورود تيم پرسپوليس در جده، به فارس گفت: اين حركت بدي بوده كه از سوي عربستاني ها صورت گرفته است. در كشور ما سابقه نداشته وقتي باشگاهي براي ليگ قهرمانان آسيا به ايران مي آيد آن تيم را 8 ساعت معطل كنيم. هميشه در فدراسيون گروهي را براي هماهنگي حضور تيم هاي خارجي تشكيل مي دهيم اما متاسفانه عربستاني ها چنين كاري را انجام ندادند. اميدوارم پرسپوليس و استقلال با پيروزي مقابل حريفان عربستاني و قطري خود جواب اين كارشكني ها را بدهند.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در ارتباط با اينكه فيفا با تعويق بازي اميد ايران و قرقيزستان مخالفت كرده، اظهار داشت: ما تابع قوانين بين المللي هستيم و به قرقيزستان مي رويم كه برنده باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)