پرسپولیس نیوز: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم معارفه رئیس کمیته داوران به نکاتی در خصوص داوری اشاره کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بعد از انتصاب هدایت ممبینی به عنوان رئیس جدید کمیته داوران در نشست هیئت رئیسه فدراسیون در بجنورد، نشست معارفه وی  با حضور مهدی تاج، ابراهیم شکوری، داود رفعتی و اعضای دپارتمان داوران ساعت ۱۲ امروز (شنبه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

مهدی تاج در نشست معارفه هدایت ممبینی به عنوان رئیس جدید کمیته داوران گفت: در ابتدا جا دارد از فریدون اصفهانیان که زحمات زیادی در کمیته داوران برای توسعه داوری کشور کشید، تشکر کنم. او در انجام تعهدات بسیار خوب عمل کرد و زحمات زیادی کشید.

وی ادامه داد: داوری ما در حال حاضر در آسیا و جهان برجسته است، اما امکان دارد اشتباهی انجام شود که در این صورت باید سعه صدر داشت تا در سایه آرامش مباحث پیش برود. داوری ضلع اصلی فوتبال محسوب می‌شود و همه کاملاً به آن آگاه هستیم.

رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: امیدوارم با برنامه‌های خوبی که کمیته و دپارتمان داوران در بحث‌های آموزش، ارتقای داوران و دوره‌های توجیهی دانش افزایی که وجود دارد، بتوانیم داوران بین‌المللی بیشتری را تربیت کنیم. همچنین باید فضا را به سمتی ببریم که داوران با آرامش بیشتری مسابقات را قضاوت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)