مرجع خبری پرسپولیس : نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: در جام تخت جمشيد سپاهان دوست داشت با كمترين اختلاف به پرسپوليس و استقلال ببازد، اما امروز با اختلاف زياد و در تهران پيروز مي‌شود.


مهدي تاج در مراسم تجليل از قهرمانان ملي سايپا اعزامي به بازي‌هاي آسياي گوانگجو گفت: در روزگار قديم در زمان ليگ تخت جمشيد سپاهان دوست داشت با كمترين اختلاف برابر پرسپوليس و استقلال شكست بخورد و يا با اين تيم‌ها مساوي كند اما اكنون سپاهان 4 بر يك پرسپوليس را مي‌برد آن هم در تهران، بنابراين نتايج فوتبال قابل پيش بيني نيست.

 

وي ادامه داد: پيشرفت فوتبال در آسيا نيز بسيار سرعت گرفته است، بنابراين اگر ما تلاش بيشتري نكنيم حتي از برخي از كشورها غرب آسيا نيز عقب خواهيم ماند، كشورهاي شرق آسيا نيز كه جاي خود دارد.

 

نايب رئيس فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: در بازي‌هاي آسيايي به ژاپن باختيم اما اگر اين تيم را هم مي‌برديم باز هم از ژاپن جلوتر نبوديم. اكنون نيز خيلي عقب نيستيم و اگر آن چند تعويض در مسابقه انجام نمي‌شد مي‌توانستيم در بازي‌هاي آسياي مدال كسب كنيم، بنابراين بايد كار جدي در فوتبال انجام شود.

 

وي افزود: از آرش كوشا تشكر مي‌كنم زيرا در حوزه اجتماعي ايجاد يك باشگاه خوب يعني تخريب يك زندان و برطرف كردن بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي. من 20 سال عضو هيات مديره باشگاهاي سپاهان و ذوب آهن اصفهان بودم، اما امروز در باشگاه سايپا ديدم عكس همه مديران گذشته باشگاه در دفتر كوشا به ديوار نصب است كه اين يك حركت قشنگ و فرهنگي است.

 

نايب رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به فعاليت ‌سايپا در رده تيم‌هاي پايه گفت: سايپا سهم بزرگي در تيم‌هاي ملي ما در همه رده‌هاي از نونهالان، نوجوانان و جوانان اميد دارد. ما مشكل تيم‌هاي پايه را بايد موشكافي كنيم. مي‌خواهيم مصوبه‌اي بگذاريم تا از يك يا 2 بازيكن رده جوانان و اميد در تيم‌هاي ليگ برتري و تيم‌هاي دسته اول استفاده شود.

 

تاج افزود: فدراسيون نمي‌تواند تيم داري كند و حداكثر 48 ساعت قبل از مسابقات مي‌تواند بازيكنان تيم ملي را در اختيار بگيرد و اين وظيفه باشگاه‌ها كه بازيكن سازي كنند. ما دنبال راهكار هستيم تا باشگاه در رده‌هاي پايه سرمايه گذاري كنند و مي‌خواهيم باشگاه را مكلف كنيم كه 30 درصد از بودجه خود را صرف تيم‌هاي پايه كنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)