پرسپولیس نیوز: شیراز _ رئیس فدراسیون فوتبال گفت: گروهی به دنبال ممانعت از حضور پرسپولیس و استقلال در آسیا به دلیل بدهی بودند اما ما سندسازی نکردیم بلکه با برنامه ریزی مشکلات را برطرف کردیم.

مهدی تاج ظهر دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال فارس افزود: تمامی اعضای هیات فوتبال باید انتخاب شوند و نقطه خالی نباید باشد.

وی ادامه داد: انتخاب یک بحث و اداره فوتبال نیز بحث دیگری است که باید به شیوه مدرن و عالی انجام شود و اعتقاد دارم چنین رای برای هیات فوتبال فارس مهم است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور تاکید کرد: فوتبال بانوان استان فارس در کشور دارای رتبه برتر است که باید توجه ویژه به آن داشته باشیم و فوتسال نیز که فارس دارای ستاره های فراوان است.

تاج ادامه داد: در بحث فوتبال ساحلی نیز باید تلاش و توجه ویژه شود.

وی یادآور شد: در بحث ۹ منطقه ای شدن نیز باید توجه ویژه داشت زیرا با توجه به برگزاری لیگ های مختلف بازهم بازیکنان زیادی دیده نمی شوند که این منطقه ای شدن باعث شناسایی استعدادها می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور تاکید کرد: گسترش فوتبال خیابانی بسیار مهم است زیرا رشد فوتبال از زمین های خاکی و فوتبال خیابانی است.

تاج تصریح کرد: در کشور نمی توانیم قطار را نگه داریم تا پیشرفت کنیم عده ای اتهام زدند که پرسپولیس و استقلال بدهکار هستند و آنها را به بازی آسیایی راه ندهید اما ما سندسازی نکردیم وتیم ها راهی آسیا شدند.

وی افزود: برنامه ریزی کردیم تا بخش زیادی از بدهی های این ۲ باشگاه از بین رفت و ۳۶ پرونده بین المللی پرسپولیس به نتیجه مثبت رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور تاکید کرد: پرسپولیس بدهی خاصی امروز ندارد اما اگر مانع از حضور آنها در آسیا شده بودیم تاسف می خوردیم زیرا شاهد موفقیت های این تیم هستیم.

تاج تصریح کرد: فوتبال بزرگترین همایش انسانی کشور است و عمده برنامه تلویزیون نیز فوتبال است زیرا پولی نمی دهد.

وی تصریح کرد: حتما با خرید و فروش تیم فوتبال و انتقال به استان مخالف هستم زیرا نتیجه آن پاس همدان است ولی اینکه شهرداری شیراز تیمی را از دسته دو خریداری کند خوب است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ورزشگاه پارس نیز گفت: در این ورزشگاه باید بازی برگزار شود اما نقاط منفی نیز باید رفع شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)