پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: یحیی گل محمدی با وجودی که مدت کمی ست که به پرسپولیس پیوسته اما نقش زیادی در پیروزی این تیم مقابل آلومینیوم هرمزگان داشت.

مهدی تارتار گفت: پرسپولیس روز گذشته پس از هشت هفته توانست طعم پیروزی را با حضور یحیی گل محمدی بچشد و فکر می کنم این سه امتیاز کمک زیادی به تیم ما برای خروج از بحران کند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس نه تنها دیروز موفق شد سه امتیاز را کسب کند حتی توانست بازی بسیار با برنامه و خوبی را از خود به خصوص در نیمه دوم به نمایش بگذارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: حضور یک دستیار ایرانی در کنار ‍‍ژوزه برای تیم ما بسیار مهم بود و فکر می کنم یحیی گل محمدی در همین مدت کوتاه توانست نقش بسیار زیادی در این موفقیت داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید برای گل محمدی در این برد نقش زیادی قایل شویم زیرا او توانست با بازیکنان به خوبی صحبت کند و آنها را از استرس دور نگه دارد و نکته جالب تر این بود که دیروز پس از مدت ها شاهد تلاش دو چندان بازیکنان در زمین بودیم که این تنها به خاطر حضور مربی ایرانی در کنار زمین بود.

وی اظهار داشت: چهره مهدوی کیا به خوبی فشار زیادی که برروی بازیکنان بود را نشان می داد و متاسفانه سرمربی تیم در هفته های گذشته اصلا نتوانسته بود از این فشار کم کند.

تارتار تاکید کرد: دیروز یک مربی ایرانی، تحصیلکرده و با شخصیت به همراه یک کاپیتان حرفه ای و با شخصیت در زمین باعث برد پرسپولیس شدند.

وی در مورد مشکلات به وجود آمده برای علی کریمی، گفت: تصمیم گیری در مورد بازیکنان به کادر فنی باز می گردد اما باید بدانیم علی کریمی بازیکن بسیار بزرگی است و می تواند در بدترین شرایط ناجی تیم خود باشد.

سرمربی مستعفی گهر زاگرس، افزود: هر مربی آرزو دارد تا یک علی کریمی با انگیزه و با انضباط را در ترکیب تیم خود داشته باشد.

وی با انتقاد از مانوئل ‍ژوزه، گفت: هیچ انتقادی از اینکه چرا سرمربی پرسپولیس کریمی را کنار گذاشت نمی توان کرد اما انتقاد من از برخورد غیر حرفه ای ژوزه با این مساله است.

وی تاکید کرد: متاسفانه ‍ژوزه پس از دیدار با سپاهان صحبت هایی را در خصوص یکی از اسطوره های فوتبال ایران کرد که به هیچ عنوان صحیح نبود و فکر می کنم صحبت های این مربی بسیار غیر حرفه ای بود. یک مربی حرفه ای حق ندارد صحبتی بر علیه بازیکنان خود به ویژه ستاره هایی چون علی کریمی در رسانه ها به زبان بیاورد و این کار سرمربی باعث ایجاد حاشیه های جدید در پرسپولیس شد.

تارتار با تقدیر از سکوت علی کریمی، گفت: کریمی با برخورد حرفه ای که بعد از صحبت های غیر حرفه ای ژوزه از خود نشان داد بار دیگر ثابت کرد که عاشق پرسپولیس است. اگر کریمی پاسخی به سرمربی تیم می داد به طور حتم مشکلات تیم ما بسیار بیشتر از آن چیزی که امروز هست می شد.

وی در خصوص اعتماد به پیشکسوتان جوان، خاطرنشان کرد: بدون شک اعتماد به پیشکسوتان بسیار مهم است. همه ما علم تمرین دادن را داریم اما باید برای بالا بردن تجربه به مربیان جوان کمک کنند. شاید تاثیر ما بسیار بیشتر از مربیان خارجی باشد زیرا آنها مدت زمان زیادی نیاز دارند تا با فرهنگ ما آشنا شوند.

تارتار در مورد شایعات اخیر مبنی بر مذاکراتش با مسئولان صنعت نفت، گفت: صحبت خاصی نبوده و تنها یک پیشنهاد شفاهی به من شده است که در ابتدا باید تکلیفم با باشگاه گهر مشخص شود که این اتفاق نیز ظرف سه روز آینده رخ خواهد داد.

وی با اشاره به شرایطش با تیم گهر، اظهار داشت: خوشبختانه پس از استعفای من 20 درصد از قرارداد بازیکنان به آنها داده شده و از این موضوع بسیار خوشحال هستم.

وی تاکید کرد: روز گذشته به درخواست مدیران باشگاه پیش از بازی دقایقی برای بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم مانند گذشته تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه کنند.

سرمربی مستعفی گهر تصریح کرد: ای کاش این حمایت ها از تیم زودتر می شد و اگر این اتفاق رخ می داد و می توانستیم 2 بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه کنیم خیال همه را از حضور در لیگ آینده راحت می کردم.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد به گهر بازگردد، گفت: متاسفانه این سه هفته را بسیار راحت از دست دادیم و تنها یک امتیاز را بدست آورده ایم. بازیکنان و مدیران تیم خواهان بازگشت من هستند که فکر می کنم همه چیز تا سه روز آینده مشخص می شود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)